قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود

درودی دیگر به شما عزیزان مبحث امروزمون در باره تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود اگر فرد پرکار نکته سنجی هستید و مشکلات سایت خود برایتان مهم است بعد باید به موشکافی آن بپردازید و متوجه باشید که آمارگرفتن سایت شما چه تغییراتی می کند و چه مشکلاتی دارد و آن را حل کنید. برای تجزیه و تحلیل سایت ها یکی از بهترین گزینه ها را گوگل آنالیز دارد که با ورود به وب سایت آن می توانید تمامی جنبه های سایت خود را بررسی کنید. آمار های کلی، آمارهای جزئی، مشکلات موجود داخل برگه ها و صفحات و در ضمن مهم تر از کل مشخص کردن نرخ برونرفت سایت را می طاقت از روی آن مشاهده کرد و برای مختصر کردن آن دشواری ها را برطرف کرد.

عزیزان در ووکامرس هم افزونه ای قرار دارد که با ساخت اکانت در گوگل آنالیز می توانید به آن متصل شده و تمامی نمودارها و تجزیه و تحلیل ها را در پیشخوان وردپرس همراه خود نگه دارید و از روی آن به تجزیه و تحلیل آن بپردازید.


افزونه WooCommerce Google Analytics Integration

تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود

همراهان عزیز یادتان باشد قبل از نصب این افزونه شما باید حتما برای تارنما فروشگاهی خویش اکانتی در سایت گوگل آنالیز ایجاد نمایید. زیرا احتیاج به کدهایی جهت پرکار سازی دارید.


مثل همش در درجه اول به پیشخوان وردپرس میرویم و سپس افزونه را در مسیر افزونه ها نصب و پرکار نمایید. تجزیه و تحلیل سایت فروشگاه اینترنتی حال از منوی ووکامرس گزینه ی پیکربندی را انتخاب کنید. گزینه با عنوان “ادغام” رامیتوانید ببینید .این گزینه مربوط به افزونه ی گوگل آنالیز و تنظیمات آن است.


Google Analytics

تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود

Google Analytics ID: کدی است که بعد از برپایی اکانت در گوگل آنالیز می توانید از سایت دریافت کرده و برای پرکار کردن این افزونه در اینجا وارد کنید.

Set Domain Name: اسم گستره ی سایت خویش را وارد کنید.

Tracking Options: تعیین گزینه هایی جهت ردیابی. چندین گزینه است که می توانید بنا به گرایش خود علامت بزنید.

Enhanced eCommerce: بازرگانی پیشرفته. یعنی با پرکار کردن این گزینه می توانید امکانات مترقی تری را گرفتن کنید. مثلا اتفاقات حذف از سبد خرید، محصولات مهم در لیست برگه ها و…


دوستان عزیز تنظیمات باره عقیده خود را میتوانید اندوخته نمایید.


احتمال اینکه برخی از عزیزان در یافتن Google Analytics ID دچار دشوار شوند، به همین انگیزه درخواست دارم توجه کنید که از کدام سرنوشت در سایت گوگل آنالیز باید این آی دی را بیابید…


تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود

در گوگل آنالیز گزینه admin بر روی گزینه ای که در تصویر بالا نشان دیتا شده کلیک کنید لغایت کد را گرفتن نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.