قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

در سرانجام من ایمیلی به اعضای backlinko فرستادم:
     که در پایان آن نوشته بود…اگر شما می خواهید که ملت اکثریت محتوای شما را بخوانند احتیاج دارید که یک لیست ایمیل برای خودتان بسازید و دستور دهید که مشترکان شما در ارتباط با کارهای جدید شما خبردار شوند.

توئیت من، ۱۱۱ کلیک و ایمیل ارسالی من ۷ هزار بار روی لینک گذاشته شده کلیک کرده بودند. و به این شکل به افزایش ورودی گوگل کمک کردم.

منبع: میموس

امروز شرکت Olixar‌ که در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی برای گوشی‌های مختلف فعالیت می‌کند، تصویری از گوشی جدید سامسونگ منتشر کرده که در آن به وجود پورت USB Type-C اشاره شده است.

تصویر منتشر شده از گلکسی نوت ۷ به وجود پورت USB Type-C روی این گوشی اشاره می‌کند.

این پورت در پایین گوشی قرار گرفته است. همچنین در تصویر منتشر شده بلندگو، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و قلم S-Pen مشاهده می‌شود. در بالای گوشی هم دوربین‌های جلو و به احتمال زیاد سنسور تشخیص قرنیه‌ی چشم دیده می‌شود.

اگر شایعات صحت داشته باشند، گلکسی نوت ۷ اولین گوشی سامسونگ خواهد بود از پورت USB Typc-C بهره می‌برد.

منبع

البته همه این حجم از تولیدات یک‌باره به دست اپل نخواهند رسید. ظاهرا یک قرارداد سه‌ساله میان سامسونگ و اپل وجود دارد؛ قراردادی تا سال ۲۰۱۹٫ سامسونگ در ابتدا حدود ۴۰ میلیون صفحه‌نمایش را برای آیفون ۸ پلاس یا هر نامی که احتمالا برای گوشی سال ۲۰۱۷ اپل برگزیده شود عرضه خواهد کرد. در سال‌های بعدی این میزان به ۸۰ میلیون و سپس به ۱۲۰ میلیون واحد خواهد رسید.

البته سامسونگ تنها تامین‌کننده نیاز اپل به صفحه‌نمایش‌های AMOLED نخواهد بود. تقریبا تولیدکننده بزرگی در این حوزه نمانده که شایعه همکاری و مذاکره‌اش با اپل پخش نشده باشد. سامسونگ، شارپ، ال‌جی، ژاپن دیسپلی و خلاصه همه تولیدکننده‌های بزرگ در حوزه AMOLED در اخباری که پیرامون ساخت این صفحه‌نمایش‌ها برای اپل مخابره شده حضور داشته‌اند بنابراین می‌شود حدس زد سامسونگ تامین‌کننده اختصاصی اپل نخواهد بود گرچه احتمال دارد حجم قابل توجهی از این نیاز را برآورده کند.

منبع

اکانت توییتر Eveleaks تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۷ منتشر کرده که این گوشی را در رنگ‌های عقیق، خاکستری، مشکی نشان می‌دهند.

در حالی که سامسونگ هنوز این گوشی را معرفی نکرده، اکانت توییتر Evleaks تصاویری از گلکسی نوت ۷ در سه رنگ عقیق، مشکی و خاکستری منتشر کرده است. در این تصاویر صفحه نمایش خمیده‌ی گوشی مشخص است، اما همچنان چیزی از وجود دو دوربین پشت روی نوت جدید مشخص نیست.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت ۷ در اواسط مرداد ماه توسط سامسونگ راهی بازار می‌شود. این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی Super AMOLED با کیفیت QHD بهره می‌برد. به احتمال زیاد ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به حساب می‌آیند.

منبع

به گزارش ایسنا، نسخه آینده اندروید پیش از این با نام اختصاری N شناخته می‌شد.

گوگل معمولا یک روند الفبایی را برای نامگذاری نسخه‌های اندروید دارد که همگی نام دسرها هستند. برای مثال اندروید 1 را انجل کیک، اندروید 1.1 را باتن برگ، اندروید 1.5 را کاپ کیک و اندروید 1.6 را دونات، اندروید 2 را ایکلر، اندروید 2.2 را فرویو، اندروید 2.3 را گینگربرد، اندروید 3 را هانی کامب، اندروید 4 را آیس‌کریم ساندویچ، اندروید 4.2 و 4.3 را جلی بین، اندروید 4.4 را کیت کت، اندروید 5 را لالی پاپ و اندروید 6 را مارشمالو نام‌گذاری کرده‌اند که به ترتیب حروف الفبا از a تا M در ابتدای نام‌های آنها دیده می‌شود. این به این معنی است که نام نسخه بعدی اندروید باید با حرف N شروع می‌شد و اکنون مشخص شده که "نوقا"(شیرینی محبوب تبریز) نام خواهد داشت.

 

منبع