قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راه‌کارهایی مفید برای زمانی‌که عملکرد جستجوی OUTLOOK از کار می‌افتد

جستجوی ایمیل‌هایی که مدت زیادی از گم شدن‌شان می‌گذرد با استفاده از فانکشن‌های جستجوی مایکروسافت Outlook کار ساده‌ای است، البته تا زمانی‌که این فانکشن‌ها به‌درستی کار کنند. اما گاهی اوقات می‌بینیم که جستجوی Outlook به‌درستی کار نمی‌کند و هیچ پاسخی را برنمی‌گرداند. نگران نباشید. راه‌کارهای عنوان شده در این مطلب مشکل شما را حل می‌کند.

 

جستجوی ایمیل‌هایی که مدت زیادی از گم شدن‌شان می‌گذرد با استفاده از فانکشن‌های جستجوی مایکروسافت Outlook کار ساده‌ای است، البته تا زمانی‌که این فانکشن‌ها به‌درستی کار کنند. اما گاهی اوقات می‌بینیم که جستجوی Outlook به‌درستی کار نمی‌کند و هیچ پاسخی را برنمی‌گرداند. نگران نباشید.

 

ابزار جستجویی که نتیجه‌ای ارائه ندهد هیچ فایده‌ای ندارد. اما با یکی از هفت روش زیر می‌توانید مجددا این ویژگی حیاطی را به‌کار بیاندازید.

 

1- ایندکس Outlook را دوباره‌سازی کنید.

اول از همه سراغ راه‌کاری می‌رویم که معمولا مشکل را حل می‌کند. 

روش اول: از Programs and Features استفاده کنید

در نوار جستجوی ویندوز 10 کلمه Control را تایپ کنید و بهترین گزینه برای باز کردن کنترل پنل را انتخاب کنید. به‌مسیر Programs -> Programs & Features بروید. با رفتن به‌پایین صفحه گزینه Outlook 2016 یا هر نسخه‌ای از مایکروسافت آفیس که روی دستگاه نصب دارید را انتخاب کنید.

 

از منوی بالا، Change را انتخاب کنید. حالا می‌توانید Quick Repair (اصلاح سریع) یا Online Repair (اصلاح آنلاین) را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بدون اینترنت مشکل را حل کنید ابتدا Quick Repair و سپس Repair را انتخاب کنید تا ایندکسینگ Outlook ترمیم شود.

 

جستجوی Outlook, ترفندهای اینترنتی

 ابزار جستجوی Outlook

 

اجازه دهید تا کار تکمیل شود. سپس سیستم را ریستارت کنید.

 

روش دوم: از گزینه Outlook Index Repair Menu استفاده کنید

گزینه دومی هم برای ترمیم ایندکس Outlook وجود دارد. فقط کافی است بدانید که آن‌را کجا پیدا کنید.

ابتدا، Outlook را باز و File > Options > Search را انتخاب کنید. بعد از آن، Indexing Options و سپس Advanced را انتخاب کنید.

 

جستجوی Outlook, ترفندهای اینترنتی

عملکرد جستجوی Outlook

 

نهایتا، Rebuild را انتخاب و روی OK کلیک کنید. این کار ممکن است مدتی طول بکشد. بعد از تکمیل دوباره‌سازی، سیستم را ریستارت کنید.

 

جستجوی Outlook, ترفندهای اینترنتی

ترمیم مشکللات جستجوی Outlook

 

هم‌چنین: شرایط ایندکسینگ را دوباره بررسی کنید

راه حل سریع دیگری هم برای بررسی وضعیت ایدکسینگ Outlook وجود دارد.

در داخل Outlook، نوار جستجو را باز کنید. زبانه Search را از نوار منو انتخاب کنید. سپس، به مسیر Search tools > Indexing Status بروید و ببینید که چند مورد در صف ایندکس قرار دارند. هم‌زمان با ایندکس شدن تمام آیتم‌های صف انتظار می‌توانید از برنامه استفاده کنید. اما ممکن است برخی گزینه‌ها کار نکنند.

 

2- مکان ایندکس Outlook را چک کنید

برنامه Outlook را باز کنید و به‌مسیر File > Options > Search > Indexing Options بروید. گزینه Modify را از پنل Indexign Options انتخاب کنید. مطمئن شوید که Microsoft Outlook تیک خورده باشد، سپس روی OK کلیک کنید.

 

جستجوی Outlook, ترفندهای اینترنتی

 

سیستم را ریستارت کنید.

 

3- با استفاده از رجیستری جستجوی Outlook را ترمیم کنید

این امکان وجود دارد که با استفاده از رجیستری ویندوز قسمت جستجوی Outlook را ترمیم کنید.

کلیدهای ویندوز و R را با هم بگیرید تا پنجره Run باز شود. عبارت regedit را تایپ و Enter کنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود. سپس، کلیدهای Ctrl + F را بگیرید تا منوی جستجو باز شود. در این مرحله، کلید رجیستری زیر را وارد کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Windows Search

 

وقتی این کلید پیدا شد، پنل سمت راست را انتخاب  و روی گزینه New Dword که 32 بیتی است کلیک کنید. نام Dword جدید را PreventIndexingOutlook بگذارید و مقدار "0" را به‌آن تخصیص دهید.

کلید OK را انتخاب و سپس سیستم را ریستارت کنید.

 

4- مایکروسافت آفیس 2016 را به‌روزرسانی کنید

آخرین باری که آفیس سیستم‌تان را به‌روزرسانی کردید چه زمانی بود؟ شاید مشکلاتی که در خصوص جستجوی Outlook با آن برخورد می‌کنید با به‌روزرسانی آفیس به‌آخرین نسخه موجود برطرف شود.

 

برنامه Outlook را باز کنید. به‌مسیر File > Office Account بروید (برای سایر برنامه آفیس فقط Account را پیدا کنید). در زیر Product Information منوی کشویی Update Options را پیدا کنید. اگر Update Now در دسترس است آن‌را انتخاب کرده و اجازه دهید فرآیند نصب کامل شود.

 

اگر هیچ گزینه‌ای در رابطه با به‌روزرسانی نمی‌بینید و فقط یک دکمه About وجود دارد، موارد زیر را بررسی کنید:

1- آیا از لایسنسی که محل کارتان در اختیار شما گذاشته استفاده می‌کنید؟

2- آیا Group Policy سیستم را تغییر داده‌اید؟

3- آیا در محل کارتان از Group Policy برای متوقف کردن به‌روزرسانی‌های دستی استفاده می‌شود؟

4- آیا فرد دیگری نسخه قفل شکسته آفیس را روی سیستم شما نصب کرده است؟

همواره می‌توانید به‌روزرسانی مایکروسافت آفیس را از صفحه دانلود Office Updates به‌صورت دستی نصب کنید.

 

5- فایل Outlook Personal Folder یا همان PST. را ترمیم کنید

یکی دیگر از راه‌کارهای موجود ترمیم فایل PST. با استفاده از ابزار Inbox Repair است. اگر فایل PST. شما آسیب دیده باشد جستجوی Outlook به‌مشکل می‌خورد.

در ابتدا، ابزار ترمیم را پیدا کنید. مکان این ابزار به نسخه Outlook نصب شده روی سیستم مربوط می‌شود. باید در یکی از آدرس‌های زیر دنبال scanpst.exe باشید:

 

جستجوی Outlook, ترفندهای اینترنتی

 

هم‌چنین باید محل ذخیره فایل PST. را بدانید. کاربرانی که از نسخه‌های 2010، 2013 و 2016 نرم‌افزار Outlook استفاده می‌کنند باید در این آدرس فایل شخصی خود را پیدا کنند: 

C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Local\Microsoft\Outlook

 

روی scanpst.exe کلیک راست و Run as Administrator را انتخاب کنید. دکمه Browse را کلیک کرده و آدرس فایل شخصی خود را در این مکان کپی کنید. اکانت مربوطه را انتخاب کنید، بعد Open و سپس روی Start کلیک کنید. این فرآیند حدود چند دقیقه طول می‌کشد اما به‌احتمال زیاد مشکلات شخصی شما را برطرف می‌کند.

 

6- تنظیمات Outlook Indexing Group Policy را بررسی کنید

این گزینه زمان بیشتری می‌برد، اما اگر احیانا این تنظیمات تغییر کرده باشد، مشکلات دیگری هم خواهید داشت. اما تست همه راه‌حل‌های موجود در این خصوص ارزش آن‌را دارد. متأسفانه، این گزینه تنها در دسترس کاربران ویندوز 10 نسخه پرو است و کاربران نسخه هوم به پنل Local Group Policy Editor دسترسی ندارند. 

 

در نوار جستجوی منوی استارت gpedit را تایپ کنید.

حالا به‌مسیر User Configuration > Administrative Templates > Search بروید. گزینه‌های Default Excluded paths و Prevent indexing certain paths را به‌عنوان جایگزینی برای مایکروسافت چک کنید.

اگر وضعیت Policy روی Not Configured قرار دارد، پس باید جای دیگری دنبال مشکل‌تان باشید.

 

جستجوی Outlook, ترفندهای اینترنتی

 

7- Outlook را دوباره نصب کنید

به‌عنوان آخرین راه‌کار و در حالتی که هیچ کدام از روش‌های فوق کارساز نبود چاره‌ای به‌جز نصب مجدد مایکروسافت Outlook ندارید. هرچند که این کار زمان‌بر و چندان ایده‌آل نیست، اما برخی از کاربران ادعا می‌کنند که نصب دوباره به‌عنوان آخرین راه‌کار تمام مشکلات را برطرف می‌کند.

حتما می‌دانید که گوگل در کروم نسخه 68 سایت‌هایی که غیر HTTPS هستند را با عنوان "not secure" مشخص می‌کند. اما آخرین نسخه گوگل کروم ویژگی‌ها و امکانات خیلی بیشتری را با خود به‌همراه دارد.

کروم 68 یک ویژگی و قابلیت بسیار کاربردی برای افرادی که عاشق ایموجی هستند دارد. پنل ایموجی در حال حاضر در فاز آزمایش قرار دارد، اما شما می‌توانید با پرچم‌ها یا همان فلگ‌های کروم این ویژگی را فعال کرده و آن‌را تست کنید.

 

ایموجی‌های کروم, پنل ایموجی در کروم 68

ایموجی‌ها در گوگل کروم

 

برای فعال کردن پنل ایموجی در کروم مراحل زیر را دنبال کنید:

1- به آدرس chrome://flags بروید.

 

2- با استفاده از نوار جستجو Emoji Context Menu flag را پیدا کنید. این پرچم کروم برای پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس است.

 

ایموجی‌های کروم, پنل ایموجی در کروم 68

فعال کردن پنل ایموجی در کروم 68

 

3- آن‌را روی Enabled قرار دهید و وقتی پیام restart Google Chrome روی صفحه ظاهر شد روی آن کلیک کنید.

 

ایموجی‌های کروم, پنل ایموجی در کروم 68

 

از نظر شکل ظاهری، این پنل مشابه همان پنلی است که در ویندوز 10 تعبیه شده و حالا کروم در حال استفاده از آن است. اگر دوست دارید در داخل ویندوز 10 به ایموجی‌ها دسترسی داشته باشید کلیدهای "Windows + (.)" را بگیرید.

 

ایموجی‌ها بهترین روش برای بیان چیزهایی هستند که نمی‌توانیم آن‌ها را در قالب کلمات بیان کنیم. شاید به‌همین دلیل است که دائما تعداد بیشتری ایموجی معرفی می‌شود و پشتیبانی از آن‌ها نیز به پلتفرم‌های بیشتری اضافه می‌شود. همین اخیرا متوجه شدیم که خط فرمان ویندوز هم پشتیبانی از ایموجی‌ها را آغاز خواهد کرد.شاید با مشاهده تصاویر پروفایل کاربران در اینستاگرام به فکر دانلود آن‌ها در گوشی و یا رایانه خود بیافتید؛ با روش‌هایی ساده می‌توانید این کار را انجام‌دهید.

بسیاری از کاربران فضای مجازی برای دانلود نمایه‌ها در اینستاگرام با مشکل مواجه هستند زیرا این مشکل در پاره‌ای از موارد جنبه ضروری پیدا می‌کند. ممکن است برای ارتباط با مخاطبی خاص در اینستاگرام شما نیاز به نمایه پروفایل او داشته باشید.

 

چند روش متفاوت برای ذخیره نمایه در اینستاگرام وجود دارد. اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که شما بخواهید از تصویر نمایه خود در اینستاگرام استفاده کنید و به هر دلیلی آن تصویر را در حافظه گوشی و رایانه نداشته باشید. در نهایت برای دسترسی به تصویر مورد نظر راهی به جز دانلود نمایه برایتان باقی نمانده باشد. در مطلب زیر قصد داریم چگونگی ذخیره‌سازی نمایه‌ در اینستاگرام را بیان کنیم:

 

ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

کاربران به راحتی می‌توانند به وسیله رایانه و بدون هیچ برنامه کمکی، نمایه مورد نظر را در رایانه ذخیره کنند.

 

گام اول - در مرورگر صفحه کاربری فرد مورد نظر را در اینستاگرام(خودتان یا دوستانتان) باز کنید. سپس بر روی تصویر نمایه کلیک راست و گزینه copy image address را انتخاب کنید.

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

ذخیره تصویر پروفایل اینستاگرام در گوشی

 

گام دوم - آدرس(URL) تصویر کپی شده را در یک صفحه جدید در قسمت address bar در یک مرورگر اینترنتی دلخواه اضافه(paste) می‌کنید. نکته قابل توجه در این قسمت حذف کردن بخش (( s150*150/)) از آدرس URL است زیرا با حذف این بخش از تصویر نمایه اینستاگرام با کیفیت اصلی و کامل قابل مشاهده است.

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

ذخیره تصویر پروفایل اینستاگرام

 

گام سوم - حال کافی است با راست کلیک کردن روی تصویر نمایه باز شده گزینه save image را انتخاب کنید تا به سادگی نمایه مورد نظر در محل دلخواه شما در رایانه ذخیره شود.

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

تصویر پروفایل اینستاگرام

 

ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در گوشی هوشمند اندروید

تمامی مطالب یاد شده در زمان دسترسی مستقیم به رایانه امکان‌پذیر است. حالا اگر از رایانه شخصی دور بودیم و تنها به گوشی اندروید دسترسی داشتیم چه باید کرد؟!

برای دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام در گوشی‌های هوشمند اندروید در اولین مرحله باید نرم‌افزاری با امکان دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید باشد بر روی گوشی خود را دانلود و نصب کنید.

 

1- نرم‌افزار Insta Profile Zoom and Save

با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی گوشی‌های اندروید، کاربران به سادگی می‌توانند حتی بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام نمایه مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود و ذخیره کنند. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای تمامی کاربران در دسترس می‌باشد و کاربران تنها با وارد کردن نام و مشخصات خود می‌توانند در برنامه ثبت نام کنند و وارد آن شوند و سپس با اشاره روی دکمه دریافت تصویر(Get Profile Picture) نمایه انتخاب شده را دانلود کنند.

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

 

پس از اشاره روی دکمه get profile picture نرم‌افزار جستجویی گسترده را در دنیای اینستاگرام شروع می‌کند و تصاویر پروفایل اشخاص مورد نظر هر کاربر را نمایش می‌دهد. پس از دریافت نمایه پروفیل مورد نظر کاربر می‌تواند با اشاره بر روی آیکونی فلاپی مانند واقع در گوشه سمت راست بالای صفخه نمایشگر گوشی، تصویر را ذخیره‌سازی کند. در این اپلیکیشن کاربر هم‌چنین می‌تواند با لمس آیکون Share تصاویر پروفایل را با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

 

اپلیکیشن Insta Profile Zoom and Save تنها 3 مگابایت حجم دارد و از طریق Google Play Store قابل دانلود است.

 

2- نرم‌افزار Insta Big Profile  Photo

تصاویر پروفایل اینستاگرام اکثرا کوچک هستند و این امر سبب سخت شدن تشخیص چهره و یا جزییات تصویر نمایه مورد نظر می‌شود. در همین جهت بهره‌گیری از اپلیکیشنی که امکان بزرگنمایی و زوم بر روی تصاویر را داشته باشد، بسیار کمک کننده است.

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه
 

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

 

برای مشاهده تصویر بزرگنمایی شده پروفایل اینستاگرام کافی است پس از وارد شدن به Instagram با لمس فلش کوچک کنار تصویر پروفایل از URL تصویر مورد نظر رونوشت(copy) بگیرید و سپس آن را در قسمت مربوطه نرم‌افزار Insta Big Profile Photo پیس(paste) کنید. در نهایت با لمس گزینه Load it می‌توانید تصویر پروفایل اینستاگرام را با اندازه بزرگتر و اصلی مشاهده کنید.

این اپلیکیشن با حجم 10 مگابایت در Google Play Store موجود می‌باشد.

 

3- نرم‌افزار Profile Picture Download For Instagram

این اپلیکیشن به دلیل سادگی و زیبایی بی‌نظیر موفق به کسب نمره 4.7 از 5 در فروشگاه مجازی Google Play شده است.این برنامه همانند اپلیکیشن Insta Profile Zoom and Save نیاز به اجرا یا نصب Instagram روی حافظه گوشی هوشمند اندروید ندارد که خود امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

 

ذخیره نمایه در اینستاگرام, ذخیره‌سازی نمایه پروفایل اینستاگرام در رایانه

 

کاربر تنها باید نام پروفایل مورد نظر خود را در قسمت جستجو اپلیکیشن تایپ و سپس آیکون Sreach را لمس کند. پس از این مرحله نمایه اینستاگرام مورد نظر روی صفحه نمایش گوشی نمایان می‌شود. کاربران با اشاره به گزینه Download this picture در قسمت پایینی صفحه می‌توانند تصویر پروفایل اینستاگرام را در گوشی دانلود و ذخیره کنند. تصویر ذخیره شده در گالری گوشی‌های هوشمند اندروید قابل مشاهده می‌باشد.

8.خوانایی را در تولید درونمایه رعایت کنید

خوانایی در تولید محتوا بسیار مهم است و طی چند سال پسین یگانه از فاکتورهای مهم در بهینه سازی محتوا بوده است.


منظور از خوانایی درونمایه از حیث گوگل این است بخش بندی را در فرآوری محتوا رعایت کنید. از جملات و پاراگراف های کوتاه بهره‌گیری کنید. از تگ های heading به حقیقت و به جا بهره‌گیری کنید. برای اینکه مخاطبان از احضار محتوای شما خسته نشوند از عکس ها استفاده کنید. و به طور کلی کاری کنید که تصور مخاطبان تان در حال مطالعه یک مجله جذاب هستند و هیچ گاه خسته نمی شوند.


خوانایی درونمایه فقط به اینجا ختم نمی شود. به نظر من محتوایی خوانا است که یکنواخت نباشد. همیشه از اصطلاحات و واژه ها قلمبه سلمبه درش استفاده نشود. گاهی هم خودمانی باشد. البته این هنر تولید کننده درونمایه است که با توجه به شناخت از مخاطبانش ازش کاربرد کند.


همانطور که متوجه شدید رعایت خوانایی در درونمایه یکی از مهمترین عوامل در جذب مخاطب و نگه داشتن اش در سایت است.


 


9.فایل پی دی اف محتوا را ارائه دهید

یکی دیگر از تکنیک های بهینه سازی درونمایه در صفحه این است که حتما فایل پی دی اف محتوای خویش را ارائه دهید. فرقی نمی کند مقاله، پادکست یا اینفوگرافیک! در هر فرمتی که محتو ارائه می دهید خیلی بهتر است فایل پی دی اف آن را هم به کاربرانتان ارائه دهید.


گوگل خیلی به این قضیه اهمیت می دهد و می توان گفت گرد آموزش رایگان سئو وردپرس از تکنیک های خوب برای افزایش رتبه سایت در گوگل است ولی نه به طور مستقیم!


برای این کار بهتر است لینک پی دی اف محتوا را در انتهای صفحه پیمان دهید. پروا کنید برای احضار و معرفی فایل پی دی اف شما بدست گوگل باید لینک پی دی اف را به صورت سر راست در صفحه قرار دهید. هرگز لینک را به چهره فایل فشرده شده (Rar) در صفحه قرار ندهید!


درست کردن پی دی اف هم کار چندان سختی نیست! شما چه مقاله بنویسید چه پادکست فرآوری کنید از پیش متن آن را در یک فایل ورد دارید. خیلی راحت می توانید فایل ورد محتوای خویش را به چهره پی دی اف ذخیره کنید.


توجه داشته باشید حتما قالب استانداردی برای فایل های پی دی اف خویش تعبیه کنید. هدف این است که از هدر و فوتر مناسب با عنوان برند و آدرس سایت تان متعاقب دی اف های خود کاربرد کنید.

این اپلیکیشن با حجم 3 مگابایت در Google Play Store قابل دسترسی کاربران است.در حال به روز رسانی و بهبود کیفیت است. شما می‌توانید برای اکانت اینستاگرام خود یک شماره تلفن و یک ایمیل را به ثبت برسانید یا حتی بعد از ثبت بنا به هر دلیل آن ها را تغییر دهید. انجام این کار هم از طریق برنامه اینستاگرام و هم از طریق سایت اینستاگرام امکانپذیر خواهد بود.

 

تغییر ایمیل و شماره تلفن همراه در اینستاگرام در موبایل:

به منظور تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام خود از طریق اپلیکیشن این شبکه اجتماعی کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

برنامه اینستاگرام را اجرا و به بخش پروفایل بروید.

گزینه Edit Your Profile را انتخاب کنید.

در بخش E-mail Adress و  Phone number به ترتیب مربوط به ایمیل و شماره اینستاگرام می‌شوند.

بعد از وارد کردن آدرس ایمیل، روی آیکون تیک کلیک کنید.ایمیل خود را چک کرده و روی لینک ارسال شده توسط اینستاگرام کلیک کنید. انجام این مرحله الزامی بوده و بعد از انجام این کار ایمیل شما در حساب کاربری‌ ثبت می‌شود.

از بخش Phone number، بعد از وارد کردن کشور ایران و شماره تلفن همراه خود، به مرحله بعد بروید.کد ارسال شده توسط اینستاگرام را در باکس مربوط به آن وارد کنید تا شماره تلفن همراه‌‌تان در حساب کاربری ثبت شود.

 

اما با استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام یا همان سایت اینستاگرام هم قادر به تغییر ایمیل و شماره اکانت خود خواهید بود.

 

نسخه تحت وب

با کلیک بر روی این قسمت به سایت اینستاگرام مراجعه کنید.

وارد اکانت خود شوید.

بر روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.

گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

در کنار گزینه Email آدرس ایمیل مورد نظرتان را وارد کنید.

در کنار گزینه Phone Number شماره تلفن خود را وارد کنید.

بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند.

پس تغییر دادن شماره و ایمیل اینستاگرام از طریق سایت این شبکه اجتماعی هم امکانپذیر استبرای افرادی که با اینترنت و وبگردی در سایت‌های مختلف سر و کار دارند، جست‌وجو در گوگل و یافتن نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از لذتبخش‌ترین کارها به‌ شمار می‌رود.

همان‌طور که می‌دانید گوگل روی دستگاه‌های مختلف با توجه به تنظیمات دستگاه یا موقعیت جغرافیایی شما، زبان رابط کاربری را به‌طور خودکار به منطقه جغرافیایی شما تغییر می‌دهد.

 

به‌عنوان مثال ممکن است شما را در ایران تشخیص دهد و محیط کاربری و نتایج را به زبان فارسی نمایش دهد و ممکن است شما به‌دلیل موارد امنیتی دسترسی به اطلاعات دستگاه را مسدود کرده یا منطقه زمانی دستگاه خود را روی کشوری بجز ایران ثبت کرده باشید و گوگل نیز در زبانی بجز زبان فارسی، رابط کاربری سایت را به شما نشان دهد.

 

آیا می‌دانید در هر شرایطی می‌توانید رابط کاربری جست‌وجوگر گوگل را به زبان دلخواه خود تغییر دهید؟ به‌عنوان مثال می‌توانید آن را فارسی کرده یا از فارسی به انگلیسی یا هر زبان دیگری تغییرات را اعمال کنید.

 

برای انجام این کار کافی است از این ترفند ساده کمک بگیرید:

ابتدا به سایت گوگل مراجعه و عبارت موردنظر خود را جست‌وجو کنید.

 

پس از به‌نمایش درآمدن فهرست نتایج روی گزینه Settings در زیر نوار جست‌وجو کلیک و از منوی به‌نمایش درآمده Languages را انتخاب کنید.

 

تغییر زبان گوگل به انگلیسی, تغییر زبان گوگل در فایر فاکس

 در هر شرایطی می‌توانید رابط کاربری جست‌وجوگر گوگل را به زبان دلخواه خود تغییر دهید

 

از فهرست زبان‌های موجود، زبان دلخواه خود را انتخاب کنید. (در صورتی‌که زبان موردنظر را مشاهده نمی‌کنید روی گزینه Show more کلیک کنید)

 

تغییر زبان گوگل به انگلیسی, تغییر زبان گوگل در فایر فاکس

تنظیمات گوگل 

 

با کلیک روی گزینه Save تغییرات را ذخیره کرده و نتیجه را مشاهده کنید.دیدگاه‌هایی که کاربران در پست‌های اینستاگرامی ثبت می‌کنند در اغلب موارد برای فردی که مطلب را در این شبکه اجتماعی منتشر کرده ارزشمند است، اما گاهی برخی دیدگاه‌ها نه تنها ارزشی ندارند، بلکه بهتر است حذف شوند یا از دید دیگر کاربران پنهان شوند.

 

احتمالا با روش پنهان یا حذف کردن دیدگاه از یک مطلب آشنا هستید و همان‌طور که می‌دانید در این روش باید به‌صورت تک‌تک دیدگاه‌ها را بررسی و حذف کنید، در حالی که ممکن است یکی از کاربرانی که مطالب شما را دنبال می‌کند با نیت قبلی قصد تخریب شما را داشته باشد و دیدگاه‌هایی را که برای شما ناخوشایند است برای تمام مطالبتان به ثبت برساند.

 

اگر وقت ندارید این دیدگاه‌ها را به‌صورت مستمر بررسی کنید و می‌خواهید به‌جای یک دیدگاه، دریافت دیدگاه از یک کاربر خاص را برای همیشه مسدود کنید کافیست از این روش کمک بگیرید:

 

شبکه اجتماعی اینستاگرام, کار با اینستاگرام

 مسدودسازی دیدگاه در اینستاگرام

 

اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه هوشمند خود اجرا کنید.

 

از پایین- سمت راست روی آیکون پروفایل خود فشار دهید.

 

از بالا- سمت راست روی آیکون منوی اصلی که توسط سه نقطه زیر یکدیگر به‌نمایش درآمده فشار دهید.

 

در صفحه تنظیمات اپلیکیشن، گزینه comment control را پیدا کرده و روی آن فشار دهید.

 

در مقابل گزینه Block Comment From روی گزینه 0people فشار دهید.

 

روی کادر جست‌وجو فشار داده و آیدی یا نام مخاطب موردنظر را وارد کنید.

 

در پایان روی گزینه Block در مقابل نام مخاطب موردنظر فشار دهید.

 

نکته: برای خارج کردن هریک از کاربران از فهرست مسدود شده‌ها برای ثبت دیدگاه، کافی است مراحل یک تا 5 را تکرار کرده و روی گزینه Unblock در مقابل نام مخاطب موجود فشار دهید.

 

توجه: کاربرانی که نام آنها در فهرست مسدود شده‌های ثبت دیدگاه قرار گرفته از مسدود شدن خود مطلع نخواهند شد و هرگاه دیدگاهی برای مطالب شما ثبت کنند به‌طور خودکار دیدگاه آنها از دید دیگر کاربران پنهان خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.