قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قیمت خودروهای وارداتی در نمایندگی و بازار ایران – 18 فروردین 98

قیمت خودروهای وارداتی در نمایندگی و بازار ایران تغییری نسبت به قبل نکرده است. در این مطلب قصد داریم آخرین قیمت محصولات هیوندای، تویوتا، کیا، لکسوس، رنو، میتسوبیشی، نیسان، بی ام و، بنز، سانگ یانگ، دی اس و سایر ماشین های خارجی را در 18 فروردین 98 بررسی کنیم.

در این روزها که تعطیلات نوروز 98 به پایان رسیده و نخستین روزهای کاری سال جدید آغاز شده، قیمت خودروهای وارداتی در نمایندگی و بازار آزاد تغییری نسبت به روزهای گذشته نداشته است. در حالی که وارد سال 1398 شده‌ایم، هنوز تکلیف واردات خودرو مشخص نیست، اما برخی کارشناسان روزهای خوبی را برای بازار خودروهای وارداتی متصور نیستند و معتقدند در سال جدید هم ممنوعیت واردات خودرو باقی خواهد ماند و احتمالا بازار خودروهای خارجی دچار رکود شدیدی خواهد شد.

در جدول زیر می‌توانید آخرین قیمت خودروهای وارداتی شامل محصولات هیوندای، تویوتا، کیا، لکسوس، رنو، میتسوبیشی، نیسان، دی اس، سانگ یانگ، بی ام و، بنز، پورشه، مینی، ولوو و فولکس واگن را در نمایندگی و بازار آزاد برای روز 18 فروردین 98 مشاهده کنید:

سرانجام، بعد از گذشت چندین ماه از اولین رونمایی از گلکسی فولد (گوشی منعطف سامسونگ)، این کمپانی کره ای تحت یک ویدیو رسمی تصاویری نزدیک از طراحی اولین نسل گوشی منعطف خود با نام گلکسی فولد منتشر کرد. با گجت نیوز همراه باشید تا ویدیوی Galaxy Fold را مورد بررسی قرار دهیم.

پروانه‌ی شیشه و فلزی سامسونگ نامی است که اگر شما هم ویدیو قرار گرفته در پایین همین مطلب را مشاهده کنید برای گلکسی فولد انتخاب خواهید کرد. اولین رونمایی رسمی از گلکسی فولد به مراسم آنپک 2019 سامسونگ در شهر سان فرانسیسکو بر می‌گردد و تا ماه‌های بعد از آن هیچ اطلاعاتی از این گوشی در دست نبود.

سرانجام، اولین بازدید نزدیک مردمی از سامسونگ گلکسی فولد به کنگره جهانی موبایل 2019 بر می‌گردد که توانستیم گلکسی فولد را از پشت شیشه هایی ببینیم که بقدری انعکاس بالایی داشتند که تقریبا هیچ چیزی معلوم نبود. در نمایشگاه MWC 2019 گوشی های منعطف برندهای هواوی و سامسونگ با نام های هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) و سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) در این دسته جدید از گوشی های موبایل بیشتر از دیگر رقبا نظر شرکت کنندگان را بخود جلب کردند.

حالا بعد از گذشت چند ماه سامسونگ بتازگی در یک ویدیو رسمی تصاویری از زبان طراحی گلکسی فولد، ظاهر باز و بسته و تصاویری نزدیک از دوربین و رابط کاربری آن منتشر کرده است. بیشتر از این مطلب را طولانی نمی‌کنیم و شما را به دیدن آخرین اطلاعات منتشر شده از سامسونگ گلکسی فولد دعوت می‌کنیم.در ویدیوی امروز گجت تی وی، قدرت دوربین تا دندان مسلح هواوی پی 30 پرو را با گوگل پیکسل ۳ مقایسه می‌کنیم. کیفیت عکس های گرفته شده با این دو گوشی در شرایط مختلف، خصوصا عکاسی در شب، در این ویدیو مورد بررسی قرار گرفته است.

با p30 pro باید قوانین عکاسی موبایل را از نو نوشت. هواوی پی ۳۰ پرو نام آخرین پرچمدار هواوی است که با نوآوری های مثال زدنی موفق به خلق دوربینی چهارگانه شده است. حضور سنسور RYB بجای RGB، ساختار دوربین پریسکوپ در دوربین تله با بزرگنمایی ۵ برابری اپتیکال، دوربین چهارم تی او اف (TOF- Time Of Flight) و… تنها تعدادی از نوآوری های کارآمد پی ۳۰ پرو در بخش دوربین است. اگر واژه کارآمد استفاده می‌کنیم به این دلیل است که، نوآوری و خلاقیت در دنیای اسمارت فون ها این روز ها نه تنها کمرنگ شده بلکه اگر خلاقیتی دیده می‌شود گاها منطقی و کارآمد نیست.

شرکت کننده دوم این مقایسه ویدیویی گوگل پیکسل ۳ است که با خلاقیت مهندسین گوگل، تنها با یک دوربین عنوان یک گوشی قابل اعتماد برای عکاسی را کسب کرده است؛ چرا که هر کسی با هر میزان آشنایی به دنیای موبایل و سطح عکاسی می‌تواند براحتی در رابط کاربری دوربین آن بگردد و به ثبت لحظات خود به بهترین وجه ممکن بپردازند. اما در آن سمت، P30pro درست است که توانایی بالایی در عکاسی و فیلم برداری دارد اما گشت و گذار در بین گزینه های دوربین آن و انتخاب حالت مورد نیاز برای کسی که آشنایی به دنیای عکاسی نداشته باشد قطعا کاری سخت و حوصله سر بر خواهد بود.

مقایسه امروز ما در دو بخش روز و شب انجام می‌شود؛ بنظر شما آیا دوربین هواوی پی ۳۰ پرو می‌تواند رقیبی برای گوگل پیکسل ۳ چه در روز و چه در شب باشد؟ همه می‌دانیم که عکاسی در شب چالش بر انگیزترین شرایط و زمان عکاسی چه در دروبین های DSLR و حرفه ای و چه در گوشی های موبایل است. لازم به ذکر است که Pixel 3 با حالت نایت سایت (Night Sight) انقلابی برای عکاسی در شب گوشی های موبایل ایجاد بوده و باید ببینیم که پی ۳۰ پرو در عمل چگونه خروجی خواهد داشت،پاناسونیک جی 95 (Panasonic G95) نام دوربین بدون آینه جدید این شرکت است. پاناسونیک G95 را باید یک دوربین مخصوص افراد ماجراجو دانست، چرا که از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد.

دوربین بدون آینه پاناسونیک جی 95 (نام کامل G95 Micro Four Thirds) را باید جانشین پاناسونیک جی 85 دانست. همانند آن، مدل جدید نیز یک دوربین میان‌رده و هیبریدی به شمار می‌رود. دلیل هیبریدی خطاب کردن آن، مجهز شدن به قابلیت‌هایی ویژه برای هر دو زمینه عکس برداری و فیلم برداری است.

ویژگی‌های دوربین پاناسونیک جی 95

پاناسونیک جی 95 به یک سنسور CMOS با رزولوشن 20.3 مگاپیکسل مجهز شده و فاقد فیلتر پایین‌گذر است. وجود یک تثبیت‌کننده داخلی 5 محوره سبب می‌شود لرزش‌های دست کاربر حین فیلم برداری، به میزان زیادی خنثی شوند. در این محصول از تکنولوژی فوکوس خودکار اختصاصی پاناسونیک با عنوان DFD (Depth from Defocus) استفاده شده است. می‌توان آن را یک نوع فوکوس خودکار مبتنی بر کنتراست دانست.

چرا سایت شما در گوگل جایگاه احسان ندارد؟ چرا افراد خیلی کمی روزانه از راه گوگل وارد سایت شما می شوند؟ چرا با وجود اینکه مطالب جذابی ارائه کرده اید کسان کمی به آن دسترسی دارند؟ چرا رقبای شما ترافیک بیشتری نسب به شما از طریق گوگل نصیبشان می شود؟ شاید این سوالات در ذهن خیلی از صاحبان سایت ها باشد. هر وب سایتی برای اینکه نزد گوگل دوست داشتنی شود باید یک سری از فاکتورهایی را رعایت کند. این فاکتورها دقیقا همان چیزهایی است که گوگل را عاشق سایت ها می کند. در این نوشتار با عنوان کردن این فاکتورها قصد دارم بگویم که چرا گوگل سایت شما را برادر ندارد؟ بعد همراه همیار وب باشید.


 


چرا گوگل سایت شما را اخ ندارد؟

زمانی گوگل سایت شما را همنشین دارد که سایت شما دقیقا همان چیزی باشد که مخاطبانتان برادر دارند. این دقیقا همان چیزی است که گوگل همنشین دارد. گوگل به سایت هایی که به مخاطبانشان اهمیت زیادی می دهند و به راستی کل جوره هوای کاربرانشان را دارند علاقه شدیدی دارد و در نتایج جست و جو رتبه احسان بهشان می دهد. در ادامه با عنوان کردن مواردی به شما می گویم که چرا گوگل سایت شما را دوست ندارد؟


 


1.محتوای سایت شما کاربر پسند نیست

محتوایی که در سایتتان ارائه کرده اید به درد کاربرانتان نمی خورد. کیفیت محتوای شما لاغر است. شدنی است تنها برای اینکه بخواهید تعداد صفحات سایتتان بیشتر شود و تعداد ایندکس هایتان در گوگل بالا رود درونمایه تولید می کنید که این شغل اصلا صحیح نیست. شما باید مطابق با نیازهای کاربرانتان درونمایه فرآوری کنید. قبل از اینکه محتوای سایت خود را فرآوری کنید خویش را جای کاربرانتان بگذارید.


هنگامی که محتوای شما کاربر پسند نباشد اولین اتفاقی که می افتد نرخ پرش بالا می رود. همچنین مدت موعد ماندگاری کاربران در سایت شما هم مختصر می شود.  با این حال احد از فاکتورهای سئو را نقض کرده اید. هنگامی که مخاطبان شما به سایت شما مراجعه کنند و ببینند محتوای شما آن چیزی نیست که آنها به دنبالشان هستند سریعا سایت شما را ترک می کنند.


پیشنهاد اخص همیار وب : چگونه محتوایی حرفه ای برای سایتمان بنویسیم؟


 


2.محتوای سایت شما کپی است

محتوای کپی مهمترین عاملی است که گوگل را متنفر از سایت شما می کند. یگانه از مهمترین فاکتورهای گوگل پنالتی محتوای کپی بیش از حتماً است. گوگل همش تاکید می کند که از محتوای کپی بهره‌گیری نکنید و محتوای یونیک و ارزشمند با حداقل 1500 کلمه فرآوری کنید. کپی از نظر گوگل یعنی محتوایی که در سایت دیگری از پیش بوده است حال که در سایت شما است بدون اینکه منبع آن را درج کرده باشید. هر وقت منظور داشتید از محتواهای منتشر شده در سایت های سایر در سایت خود کاربرد کنید و یا دقیقا همان را مفتوح نشر کنید حتما منبع همان صفحه از آن مطلب را در انتهای محتوای خود قرار دهید.


 


3.دقیقا نمی دانید باید از چه کلمات کلیدی بهره‌گیری کنید

دقیقا نمی دانید باید در محتوای خویش از چه کلمات کلیدی کاربرد کنید. نمی دانید کاربران شما در گوگل چه واژه ها و عباراتی را جست و جو می کنند لغایت به محتوای سایت شما برسند. افزایش آمار بازدید این خیلی مهم است که بدانید مخاطبان شما دقیقا با چه کلمات کلیدی قصد دارند به محتوای سایت شما برسند. برای اینکه از این جستار با خبر شوید کافی است از گوگل کمک بگیرید. گوگل دقیقا به شما می گوید که مخاطبانتان چه کلمات و عباراتی را در مورد یک سوژه ویژه بیشتر جست جو می کنند.

سیستم فوکوس خودکار DFD، در زمان عکاسی بسیار سریع عمل می‌کند، به طوری که بر اساس ادعای سازنده، قفل شدن فوکوس تنها 0.07 ثانیه زمان خواهد برد. این سیستم همچنین در تشخیص چهره و چشم افراد داخل تصویر زیر بسیار سریع عمل می‌کنند. با این حال، کاربران، DFD را سیستمی نامناسب برای فیلم برداری می‌دانند، چرا که وجود جیتر در حرکات اشیای داخل فریم‌ها، سبب بهم خوردن ریتم طبیعی ویدیو می‌شود.

پاناسونیک جی 95

دوربین پاناسونیک جی 95 قادر به فیلم برداری 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه است. با کاهش رزولوشن به فول اچ‌دی، افزایش نرخ تا 120 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر خواهد شد. با استفاده از یک کانکتور اچ دی ام آی می‌توان خروجی 8 بیتی 4:2:2 را به یک رکوردر/مانیتور جداگانه منتقل کرد. برای جک هدفون و میکروفون نیز درگاه‌های جداگانه‌ای وجود دارد.

افزوده شدن V-LogL (لاگ پروفایل پاناسونیک) را باید یکی از ویژگی‌های جدید پاناسونیک جی 95 در مقایسه با نسل قبلی یاد کرد. وجود گزینه‌های ارزیابی رنگ انعطاف‌پذیرتر، مزیت آن محسوب می‌شود. به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پاناسونیک G95 باید به قابلیت عکاسی پیاپی 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه، اشاره کرد.

پاناسونیک جی 95

در نهایت به ویژگی‌های ظاهری و بدنه دوربین بدون آینه پاناسونیک جی 95 می‌رسیم. آلیاژ منیزیم محکم به کار رفته در بدنه دوربین، از آن در برابر ضربات مختلف محافظت می‌کند. این محصول همچنین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. آن سوی سنسور و لنز دوربین، منظره‌یاب او ال ای دی و دارای 2360 نقطه آن را مشاهده خواهید کرد. اندازه نمایشگر ال سی دی پاناسونیک جی 95 برابر 3 اینچ بوده و دارای 1240 هزار نقطه است. از جمله قابلیت‌های جالب پاناسونیک G95 باید به امکان قرار دادن دو باتری درون آن اشاره کنیم.

دوربین از اتصالات بلوتوث و وای فای پشتیبانی می‌کند. تنها برای خرید بدنه پاناسونیک جی 95 بدون لنز، باید 1200 دلار پرداخت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.