قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تشخیص سالم بودن فایل‌ها قبل از دانلود

ترفند اینترنتی

با گسترش اینترنت پرسرعت روزانه افراد زیادی در سراسر جهان از سایت‌های گوناگون فایل‌های مختلفی را دانلود می‌کنند، اما اولین اصل و مهم ترین آن رعایت حداقل ایمنی در هنگام وبسایت گردی و دانلود فایل ها می‌باشد. شما می‌توانید با نصب آنتی ویروس‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی قدرتمند از سیستم خود در مقابل خطرهای اختمالی محافظت کنید.

اما روشی که ما در این مقاله برای شما آورده‌ایم تشخیص سالم بودن یک فایل که بر روی یک سایت قرار می‌گیرد است؛ شما با این روش می‌توانید از صحت معتبر بودن یک سایت مطمعن شوید و با خیال راحت فایل مذنظر خود را دانلود کرده و از آن بر روی سیستم خود استفاده کنید. مزیت این روش نصب به استفاده از نرم افزارهای اینترنتی این است که ترافیکی از سمت شما مصرف نخواهد شد؛ و در صورتی که بر روی سیستم خود نرم افزار امنیتی نداشته باشید با انجام مراحل زیر قبل از دانلود سالم بودن فایل را تشخیص دهید و با خیال راحت آن را دانلود کنید.

 

سالم بودن محتوای دانلود

در گام اول وارد سایت مورد نظر شوید. در ادامه نشانگر موس را  روی گزینه دانلود یا هر بخشی که با کلیک بر روی آن عملیات دانلود فایل ٖآغاز می‌شود برده و کلیک راست کنید. حا از منوی باز شده گزینه Copy link address را انتخاب کنید تا ادرس یا همان لینک فایل مورد نظز کپی شود.

در گام بعدی  وارد سایت virustotal.com شوید. (به دلیل تحریم ایران از سوی این سایت آی پی خود را به کشور دیگری تغییر دهید.)

در صفحه‌ی باز شده روی تب URL کلیک کنید و در کادر مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Paste را بزنید تا لینک کپی شده در گام اول در این قسمت وارد شود.

 

تشخیص

 

دست آخر روی آیکون ذرخ بین کلیک کرده و منتظر بمانید تا بررسی از سوی سایت انجام شود. این سایت با دانلود فایل روی سرور خود فایل را بررسی می‌کند و در پایان بررسی که توسط ۶۵ آنتی ویروس انجام شده است در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نتایج اعلام شده سه حالت دارد؛ اگر نتیجه همه آنتی ویروس ها گویای ویروسی بودن فایل بود از دانلود آن اجتناب کنید. اگر هیچ کدام اعلام نکنند که فایل مشکل دارد فایل سالم است، اگر برخی از نتایج گویای ویروسی بودن و برخی گویای سالم بودن فایل بود می‌توانید از تب Community همین سایت استفاده کنید و نظزات سایر کاربران را درباره‌ی فایل ببینید. در حالت آخر احتیاط می‌شود فایل را با رعایت نکات ایمنی دانلود کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.