آموزش سئو
اینستاگرام که امروزه از شبکههای اجتماعی محبوب در جهان به شمار میآید روشی بسیار کارآمد برای تبلیغات و کسبب درآمد، رونق دادن به کار و شغل شما و … شده است. شما در این شبکهی اجتماعی صفحاتی را میبینید که دنبال کننده و یا بازدید بالایی دارند؛ اما چه عواملی بر بالا رفتن فالوئرها و لایکهای صفحهی شما تاثیر میگذارد؟!
یکی ار ابزارهایی که به بازدید و دیده شدن شما در اینستا کمک میکند استفاده از هشتگ است.
هشتگ در واقع کلمه کلیدی است که کاربر آن را در قسمت Search اینستاگرام جست و جو میکند. برای ساخت هشتگ کافی است کلمهی مورد نظر خودتان را به همراه علامت # در پست خود قرار دهید. برای مثال با گذاشتن کلمهی زومکت در کنار علامت # هشتگ این کلمه را میسازید و با گذاشتن این هشتگ زیر پست خود هر کسی که کلمهی زومکت را در قسمت تگها سرچ کند پست شما به همراه تمامی پست هایی که این هشتگ را دارند نمایش داده میشود.
بهتر است هشتگها را در کامنت قرار دهیم یا در توضیحات پست؟
چگونه هشتگ مناسب را پیدا کنیم؟
چگونه هشتگها را با هم ترکیب کنیم؟
برای پاسخ به این سوالات و سوالت از این دست این مقاله را دنبال کنید.
اینستاگرام برای هر پست حداکثر تعداد ۳۰ هشتگ را مجاز کزده است. سعی کنید از تمام ۳۰ هشتگ استفاده کنید چرا که هر هشتگ امکان دیده شدن پست شما در برابر دید افراد است. طبیعی است استفاده از تمام هشتگها شانس دیده شدن شما را بالاتر خواهد برد.
اینستاگرام یک سری هشتگها را ممنوعه اعلام میکند؛ سعی کنید از آنها استفاده نکنید جرا که چست شما نمایش داده نخواهد شد.
قانون سوم: هشتکهای خودتان را به خاطر بسپارید یا یادداشت کنید.
تمام هشتگهای استفاده شده را یادداشت کنید دلیل این کار این است که میتوانید از این یادداشت در جهت پیگیریهای مورد نیاز استفاده کنید. ایجاد گروههای هشتگی و اجتناب از تایپ دوباره هشتگ دلایلی دیر برای یادداشت هشتگ است.
از چه هشتگ هایی استفاده کنیم؟
برای پاسخ به این سوال کافیست این قانون را در نظر بگیرید. شروع به ایجاد یک لیست از هشتگهای مورد علاقه تان بکنید به این صورت که ابتدا:
دسته بندی خود را مشخص کنید. (آشپزی یا ورزشی یا … )
اکانتهای بزرگ در زمینه دسته بندی خود را چیدا کنید و ببینید آنها از چه هشتگی استفاده می کنند.
هشتگهای مورد علاقه تان در این صفحات را ببینید و یادداشت کنید.
روی هشتگ بزنید و در بالای صفحه هشتگ های مرتبط را هم ببینید.
اینگونه به نوشتن لیست خود ادامه دهید.
اینستاگرا در قسمت سرچ بخشی مرتبط با هشتگ ها دارد به آنجا بروید و هشتگها را ببینید. اینستاگرام شمارندهای دارد که نشان میدهد هر هشتگ چقدر استفاده شده است.
سه نوع گروه هشتگ بر اساس این شمارش در اینستاگرام وجود دارد؛ هشتگهای میلیونی، متوسط و کوچک.
هشتگ های میلیونی را تنها در پست ها استفاده کنید اما عموما استفاده از هشتگهای کوچک در ابتدای کار بهتر است چرا که در هشتگهای میلیونی رقابت بسیار شدید است و امکان دیده شدن پست شما بسیار کم خواهد شد. اما در هشتگهای کوچک امکان دیده شدن شما در بالای صفحه بسیار زیاد است.