قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مزایای مختلفی را در عنوان مطلب بیان کنید

عنوان مطلب، کارایی زیاد زیادی بر فروش شما دارد. در بیشتر موارد، این دسته نخستین تقدیر سایت است که بازدیدکنندگان آن را مشاهده‌‌‌ می‌کنند، پس باید پروا بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و آنها را تحریک کند تا نامه‌ی فروش شما را بخوانند.


عنوان موفق، عنوانی است که بر مشکلی که مخاطبان منظور شما با آن روبه‌رو هستند تاکید می‌کند و مزیت اصلی فرآورده یا خدمات شما را که موجب برطرف شدن آن مشکل‌‌‌ می‌شود، ذکر می‌کند. در اینجا نمونه‌‌ای را آورده‌ایم که نشان‌‌‌ می‌دهد چگونه‌‌‌ می‌توان عنوان را برای به بیشینه رساندن تاثیر بر بازدیدکننده، تغییر داد.


یکی از مشتریان ما از این عنوان در سایت خویش استفاده‌‌‌ می‌کرد: «Box4Blox – جعبه‌ی شگفت‌انگیز نگهداری اسباب‌بازی لگو.» این عنوان به شما‌‌‌ می‌گوید که فرآورده چیست، ولی نمی‌گوید که چه کاری برای شما انجام‌‌‌ می‌دهد. این عنوان مایه نمی‌شود بازدیدکننده دلیلی برای ادامه‌ی خواندن داشته باشد.


حالا عنوان قبلی را با این عنوان سنجش کنید: «سرانجام رازی را کشف کنید که موجب شده بیش از ۵۰ هزار کودکِ عاشق لگو در جهان، به راستی از مرتب کردن اتاق‌شان لذت ببرند!» این عنوان، برتری مهمی را برای محصول مطرح کرده و راه‌حل مشکلی را بیان‌‌‌ می‌کند که در اینجا، دلگرمی کودکان به مرتب کردن وسایل‌شان و لذت بردن از این کار است.


آزمون ۵: در متن خود مشکلی را طرح کرده و نشان دهید چگونه‌‌‌ می‌توانید آن را حل کنید

در چند پاراگراف نخست نمایش دیتا شده در صفحه‌ی اصلی سایت، باید با جزئیات بیشتر، در باره مشکل شناسایی شده در عنوان توضیح دهید و به مخاطبان خود نشانه دهید که با آنها حس مشترکی دارید (تنها زمانی که مخاطبان حس کنند شما مشکل آنها را درک‌‌‌ می‌کنید، تکنیک های افزایش ورودی گوگل دانستن اطمینان‌‌‌ می‌کنند که می‌توانید آن دشوار را حل کنید).


پس از در میان گذاشتن مشکل،‌‌‌ می‌توانید فرآورده یا خدمات خود را به عنوان راه‌حل آن سخت شناسایی نمایید. با پافشاری بر اینکه فرآورده یا خدمات شما دقیقا چگونه دشوار خوانندگان را حل‌‌‌ می‌کند، افزایش در فروش را تضمین خواهید نمود.


آزمون ۶: بر اعتبار متن خویش بیفزایید و اعتماد بازدیدکنندگان را به خود افزایش دهید

بسیار مهم است که متن ترغیبی شما برای فروش (sales copy)، برای شما اعتبار برپایی کند. از طریق همین پروسه بازدیدکنندگان به شما اعتماد کرده و در خرید از شما دانستن راحتی‌‌‌ می‌کنند. راه‌های کثرت برای سپریدن این کار به طور موثر هستی دارد و در اینجا در خصوص دو مورد از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها صحبت‌‌‌ می‌کنیم. اگر در حال آماده از این تکنیک‌ها بهره‌گیری نمی‌کنید، متن خود را بهبود دیتا و آن را با آنچه که الان استفاده‌‌‌ می‌کنید، سنجش کنید. با مشاهده‌ی تفاوت موجود میان آنها شگفت‌زده خواهید شد.


یکی از بهترین راه‌های ایجاد اعتبار، استفاده از رضایت‌نامه‌ی مشتریان در نامه‌ی فروش است که شامل گزیده‌‌ای از ایمیل‌های راستین یا نامه‌هایی از مشتریان است که در آن بیان شده که چگونه محصول یا خدمات شما به آنها کمک کرده لغایت دشوار خویش را برطرف کنند. نکته‌ی آخر زیاد مهم است. رضایت‌نامه‌ی مشتری که بیان‌‌‌ می‌کند محصول شما چه فایده‌‌ای برای او داشته است، بسیار موثرتر از رضایت‌نامه‌‌ای است که در آن صرفا گفته شده که «محصول شما عالی است».


همچنین‌‌‌ می‌توانید برای افزایش اعتبار خود، بخشی را در متن اضافه کنید که حاوی خلاصه‌‌ای از گواهی‌نامه‌ها، تجربیات و هر گونه اطلاعات پس‌زمینه‌‌ای دیگری باشد که موجب‌‌‌ می‌شود شما استحقاق حل کردن دشوار مخاطبان هدف خویش را داشته باشید. باید خوانندگان خویش را متقاعد کنید لغایت بپذیرند که شما بهترین شخصی هستید که‌‌‌ می‌تواند برای سخت آنها راه‌حلی ارائه نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.