قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 10 در 4 نسخه معرفی می شود

در گذشته شاهد انتشار گزارشی در اینترنت بودیم که به معرفی یک فبلت کوچک در کنار گلکسی نوت 10 سامسونگ اشاره می کرد. امروز گزارش جدیدی از کشور کره جنوبی به اینترنت راه پیدا کرده که اطلاعات بیشتری را از این محصول در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

بر اساس این گزارش جدید، گوشی سامسونگ  گلکسی نوت ۱۰ در 4 نسخه مختلف از راه می رسد. دو نمونه از این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G بوده و دو نسخه دیگر آن از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند (سامسونگ گلکسی نوت 10 دارای نسخه 5G است).

انتظار می رود گلکسی نوت 10 در نسخه های مجهز به صفحه نمایش 6.75 اینچی و 6.28 اینچی معرفی شود. نسخه بزرگتر این فبلت دارای دوربین اصلی چهارگانه بوده و برادر کوچک تر آن از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد (گلکسی نوت 10 سامسونگ با دوربین اصلی چهارگانه از راه می رسد). این محصولات در نسخه 5G نیز روانه بازار می شوند که در مجموع شاهد عرضه 4 نسخه مختلف از گلکسی نوت 10 باشیم.

سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی از پرچمداران جدید خود از سری گلکسی S10 رونمایی کرد. گلکسی S10e، گلکسی اس 10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 5G این محصولات را تشکیل می دهند.

با توجه به این موضوع که گوشی های گلکسی اس 10 در 4 نسخه روانه بازار شده اند، عرضه سامسونگ گلکسی نوت 10 در 4 مدل مختلف، منطقی به نظر می رسد.

نمونه کوچک تر گلکسی نوت 10 نقش گلکسی اس 10 ای را بر عهده دارد، با این تفاوت که از قلم پشتیبانی می کند. در حال حاضر سامسونگ اطلاعاتی را از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

انتظار می رود با مدل های مختلف سامسونگ  گلکسی نوت ۱۰ در نمایشگاه IFA 2019 ملاقات کنیم.

Source: gsmarena
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.