قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش بازدید سایت

امروزه گوگل نه فقط یک مرجع جستجو، بلکه ناظر سختگیری است که با وسواس زیادی، رتبه سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی را مشخص می کند. سئو و بهینه سازی سایت، در اخذ بهترین رتبه از گوگل خلاصه می شود. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، شگردهایی است که بسیاری از صاحبان سایت ها و وبلاگ نویس‌ها با آن آشنایی ندارند، به همین علت از راه کمپین های بازاریابی یا کمپانی های تخصصی پرکار در این حوزه، به دنبال افزایش بازدید سایت خویش هستند.

چرا افزایش بازدید سایت اهمیت دارد؟
اهمیت فهم این جستار به داشتن شناخت کافی از موتور جستجوگر گوگل وابسته است. گوگل فقط یگانه از موتورهای جستجوگر در اینترنت است که به جستجوی اطلاعات می‌پردازد؛ اما در عین حال، غول موتورهای جستجو نیز است. گوگل، بینگ و یاهو معتبرترین سیستم های جستجو را دارند و گوگل برای آنکه بهترین و معتبرترین درونمایه را در کمر بستن کاربران پیمان دهد، الگوریتم های متعددی برای ارزیابی سایت ها طراحی کرده است. بات های گوگل مثل اسپایدر، مرغ مگس خوار، پنگوئن و... هر کدام وظیفه انجام بخشی از این ارزیابی سایت را دارند الی گوگل به طور جامع‌تر و دقیق تر قادر به رتبه دهی به سایت ها باشد.

تفاوت افزایش بازدید سایت با افزایش ورودی به سایت
هنگامی که کاربر وارد صفحه جستجوی گوگل می‌شود، به پیگیری مطلب، عکس، ویدئو یا هر چیزی است که محتوا می‌نامیم. گوگل بر بنیاد واژه ها کلیدی که کاربر در نوار جستجو می‌نویسد، سایت هایی را به او پیشنهاد می‌دهد. سایت هایی که در صفحه اول گوگل نمایان می‌شوند، برترین و بهترین سایت هایی هستند که سایر کاربران را با واژه ها کلیدی مشابه، به سمت خویش هدایت کرده‌اند. گاهی کاربران به صفحاتی هدایت می‌شوند که محتوای مورد نظر خویش را پیدا نمی‌کنند و تنها واژه ها کلیدی که دنبالش بوده اند، به چهره غیر پیوسته در صفحه دیده می‌شود. با این کار، کاربر از سایت خارج می‌شود و به صفحه نتایج جستجو باز می‌گردد. مراجعت به نتایج جستجو توسط کاربر «پوگو استیکینگ» اسم دارد. بنابراین افزایش ورودی به سایت شما، به هیچ عنوان به معنی افزایش بازدید نیست.  تکنیک های افزایش ورودی گوگل زیرا بات های گوگل باهوش‌تر متعلق به هستند که ورود به سایت شما را به معنی افزایش بازدید ثبت کنند؛ بلکه مدت سررسید کوتاهی حضور کاربر در صفحه شما به گوگل مقاوم می‌کند که سایت شما خوشنودی کاربر را جلب نکرده است و پوگو استیکینگ رخداد افتاده است که اثری منفی در افزایش بازدید سایت دارد. پوگو استیکینگ با نرخ پرش تفاوت دارد. در واقع زمانی که Bounce Rate سایت شما بالاست، محتوای داخلی وب سایت شما یا نقشه سایت شما دشوار دارد؛ در حالی که پوگو استیکینگ زمانی است که کاربر به محض وارد شدن به سایت شما، سایت را ترک می‌کند و به صفحه نتایج جستجو می‌رود لغایت سایت دیگری را پیدا کند. این مطلب مهم به شما می‌آموزد که روی واژه ها کلیدی ای سرمایه گذاری کنید که تنها شدامد سایت شما را افزایش ندهد و برای شما بازدید سایت بیاورد.

 

افزایش بازدید سایت در گوگل

 

۱۲ روش برای افزایش بازدید سایت در موتورهای جستجو
1.    مرتب سازی صفحات سایت با سلسله‌ مراتب مشخص به طوری که تمام صفحات دست کم از یک آدرس استاتیک قابل دستیابی باشند.
2.    با تحقیق کلمات کلیدی می‌توانید بهترین کلمات کلیدی هدایت کننده به سایت خود را بیابید الی با سرچ آن‌ها در گوگل، به هدف خویش که افزایش بازدید سایت است، دست پیدا کنید.
3.    برای مطالب خویش عنوان های جذاب بنویسید. حتی اگر درباره موضوعی می‌نویسید که روزانه هزار مطلب در رابطه با آن منتشر می شود، ناامید نشوید و عناوین خلاقانه انتخاب کنید الی کنجکاوی مخاطب را برانگیزید. عنوان نباید بیشتر از ۵۵ کاراکتر باشد. از اعداد نیز در عنوان استفاده کنید. افزودن اعداد به صورت درصد نیز می‌تواند افزایش بازدید سایت اکثریت برای شما بیاورد. از یاد مبرید که از عناوین کلی‌تر استفاده کنید. در نظر بگیرید که خودتان قرار است جای کاربر، مطلبی را جستجو کنید، چه عناوین و چه واژه هایی شما را قانع می کند که از سایت بازدید کنید.
4.    برای نوشته هایتان از عکس و اینفوگرافی یا ویدئوهای کوتاه کاربرد کنید و هرجا از عکس بهره‌گیری می‌کنید، تگ Alt را با محتوای پسندیده پر کنید و در کد HTML از صفت Alt Attribure کاربرد کنید.
5.    از خاطر مبرید که نقشه سایت خویش را به صورت فرمت HTML در گزین کردن کاربران سایت خود بگذارید. اگر نقشه سایتتان لینک های زیادی دارد، آن را به چند صفحه کوچک‌تر دسته کنید.
6.    لینک های سایت خویش را رسیدگی الی لینک شکسته نداشته باشید؛ هستی این لینک ها پرتو منفی در افزایش بازدید سایت  دارد و مایه کسر امتیاز از شما می شود.
7.    مطمئن شوید که  تمام صفحات سایت شما تگ عنوان Title Tag و تگ توضیحات Meta description  دارند و تگ‌های H1 لغایت H6 را رعایت کنید.
8.    در طراحی سایت، توجه داشته باشید که سایت شما رسپانسیو طراحی شده باشد الی در صفحه های نمایشگر به اندازه های مختلف، زود لود شود و طراحی صفحه به هم نریزد. بسیاری از کاربران از راه تلفن به اتفاق به سایت شما رجوع می‌کنند و اگر نتوانید آن‌ها را راضی نگه دارید، موجب افزایش بازدید سایت شما نمی‌شوند.
9.    اگر سایت شما قابلیت آن را دارد که اپلیکیشن داشته باشید، دست به پیشه طراحی اپلیکیشن شوید؛ زیرا کاربرانی که از اپلیکیشن شما بهره‌گیری می‌کنند، حتما به سایت شما سر می‌زنند و باعث افزایش بازدید سایت می‌شوید.
10.    فرآوری محتوای جذاب: فرآوری درونمایه مرتبط با گستره کار و جنبش شما به چهره تخصصی، بی دودلی افزایش بازدید سایت را به دنبال دارد. محتوایی که فرآوری می کنید می‌تواند اینفوگرافی، ویدئو، پادکست، اسلاید شو، نوشتار یا ... باشد. در عقیده داشته باشید که محتوای متنی شما می بایست حتما سئو شده باشد وگرنه تاثیری در افزایش بازدید سایت شما ندارد.
11.    سرعت لود سایتتان را ارزیابی کنید و چنانچه حجم عکس های صفحات بالاست، آن ها را مختصر کنید.
12.    مطالب تکراری ننویسید و مطالب کهن را هر از برخی مواقع بازنویسی کنید. گوگل درباره کپی برداری از مطالب بسیار حساس است و این شغل را تخلف محسوب می کند. پس مطالب را یا بازنویسی کنید یا با مترجم های کارکشته پیمان نامه ببندید الی به صورت هفتگی و ماهانه به شما مطلب بدهند. مطالب جدید با عناوین جذاب موجب افزایش بازدید سایت می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.