قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یگانه از اصلی ترین کارهایی است که هر صاحب سایتی باید به آن اهمیت دهد. در واقع اگر شما صاحب هر کسب و کار آنلاینی هستید باید در صدد بالا بردن بازدید سایت خود باشید. فرقی نمی کند چه خدمات و محصولاتی را ارائه می کنید، در هر صورت باید به اندیشه بالا بردن بازدید سایت تان باشید. کاملا مشخص است که شدامد هر سایتی جزئی از سرمایه آن است.

اگر سایت شما از هر لحاظی هم عالی باشد، الی زمانی که شدامد خوبی گرفتن نکند نمی تواند شما را به درآمد زایی نکویی برساند. علت عمده ناکامی بسیاری از کسب و کارهای آنلاین هم نداشتن ترافیک کافی است. همین حال که تارنما هایی وجود دارند که از هر لحاظی با کیفیت هستند ولی مشکل اصلی آن ها دیده نشدنشان است. در واقع مدیران این سایت ها در بالا بردن شدامد سایت خویش ناتوان هستند و به خوبی نمی توانند یومیه ترافیک راستین و هدفمندی را روانه سایت خویش کنند.

در این نوشتار منظور داریم طریق هایی را به شما معرفی نماییم که به راحتی بتوانید ترافیک واقعی و هدفمندی را به سایت خود جذب کنید. طریق هایی که در این نوشتار مطرح می شوند اکثراً بر پایه تولید محتوای هدفمند هستند و هر کدام از آن‌ها به تنهایی می تواند چندین مساوی بازدید سایت شما را افزایش دهد. فقط کافی است به آن ها عمل کنید لغایت از جذب ترافیک هدفمند بالا لذت ببرید. پس اگر شما هم دانستن می کنید در تکنیک های افزایش ورودی گوگل  خویش مشکل دارید در این نوشتار جامع به اتفاق ماا باشید. با خواستن این مقاله پرداخت خرج های اضافی برای افزایش بازدید سایت تان را به کلی فراموش خواهید کرد.

روش های افزایش بازدید سایت به چهره رایگان
۱-نوشتن مقالات پر بازدید
اولین روشی که می توانید برای افزایش فوق‌العاده بازدید سایت خود متعلق به استفاده کنید، نوشتن مقالاتی است که در پهنه کاری شما طرفدار زیادی دارند.

بسیاری از افراد اندیشه می کنند که پیشه درست، نگارش مطلب فقط در گستره کاری خودشان است و چون تعداد صفحات سایت آن ها زیاد می شود باید ترافیک سایت شان هم روز به روز افزایش پیدا کند. چنانچه اصلا اینگونه نیست! مقاله ای که می نویسید باید با هدف خاصی نوشته شود و از کل مهم‌تر اینکه باید جست و جوی فوقانی در ماه داشته باشد. برای این پیشه باید واژه ها و عباراتی که سرچ فوقانی دارند را شناسایی کنید و مقالات خود را درباره آن ها بنویسید.

برای پیدا کردن عبارات و کلماتی که سرچ بالایی دارند می توانید از ابزارهای Google Trends و Google Keyword Planner استفاده کنید. بعضی وقت ها هم سری به گوگل وب مستر تولز سایت خود بزنید و به سرنوشت search analytics مراجعه کنید. از این روش می توانید عباراتی که جست و جوی بالایی دارند را پیدا کنید. اگر سایت شما در آن عبارات پر بازدید رتبه بدی دارد باید تند دست به شغل شوید و روی آن ها تمرکز کنید الی سایت شما در آن ها هم به صفحه نخست گوگل بیاید.

به عنوان مثال در حوزه کاری ما عبارات “کسب درآمد اینترنتی” و “کسب درآمد از اینترنت” بدست کاربران جست و جوی زیادی می شود. شما هم باید این نوع عبارات و کلمات پر پیرو در پهنه کاری خودتان را پیدا کنید و در مورد آن ها مقالات کاملی بنویسید، به‌طوری که در نتایج جست و جو رتبه بالایی اخذ کنند.

نکته مهم دقیقاً همین است که باید طوری محتوا بنویسید و آن را سئو کنید که بتواند رتبه نکویی بگیرد. یکتا از راه هایی که می توانید رتبه‌گیری مقاله خود را تا کران زیادی تضمین کنید این است که مقاله شما کامل تر از بقیه باشد. پیش از نگارش نوشتار باره عقیده نخست به نتایج جست و جو در آن عبارت نگاهی بیاندازید، مقالاتی که قبلا بدست اشخاص سایر تألیف شده اند را ببینید در چه حدی است و هر چه که بود شما قوی تر و کامل تر متعلق به ها بنویسید. اگر اینگونه عمل کنید مطمئن باشید می‌توانید با نوشتن مقالات کم هم شدامد یومیه بسیار فوقانی را از طریق گوگل اخذ کنید.

۲-تولید و انتشار ایبوک های ویروسی
نوشتن یک کتاب الکترونیکی یا ایبوک اصلا پیشه سختی نیست. به راحتی می توانید دقیقا همان مقالاتی که در سایت خود منتشر می کنید و برای شما ارزشمند هستند را به کتاب الکترونیکی تبدیل و دوباره منتشرشان کنید.

خب چرا باید این شغل را انجام دهید؟ به خاطر انتشار آن‌ها. چراکه ایبوک‌ها قابلیت ویروسی شدن را دارند. سایت های بزرگ و پر بازدیدی مشابه takbook.com و ketabesabz.com که بازدید روزانه بسیار فوقانی دارند، کتاب شما را به صورت مجانی در سایت خود منتشر می کنند. زمانی که شما ایبوک خود را در این سایت ها منتشر می کنید افراد بسیاری به آن دسترسی دارند و آن را دانلود می کنند. جالب این جاست که این سایت ها علاوه بر منتشر کردن ایبوک رایگان شما در سایت خود، در کانال تلگرام و اپلیکیشن موبایلی خویش نیز منتشر می کنند و این برای شما ارزش بسیار زیادی خواهد داشت. نکته مهم این است که اگر ایبوک شما کاربردی و مفید باشد به شدت ویروسی می شود. زمانی هم که ای بوک شما ویروسی شود و سایت های زیادی آن را در سایت خود قرار دهند افراد زیادی با نام و کسب و کار شما آشنا می شوند و مطمئناً بسیاری از آن ها به سایت شما رجوع می کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.