قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کاهش Bounce Rate و Exit Rate

این بخش از آموزش سئو شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی باشد که سرنوشت نهایی جایگاه محتوای شما را در گوگل مشخص کند.


چیزی که کمتر کسی سعی در درمان آن دارد و شما می‌توانید از این فرصت بهره‌گیری کرده و مطالب خودتان را بهبود دهید.


توصیه می‌کنم پس از انتشار محتوای خود حدود ۱ الی ۲ ماه منتظر بمانید لغایت رنک اولیه درونمایه مشخص شود و یک جایگاه ثابتی در نتایج گوگل پیدا کنید.


احتمالاً اگر پهنه شما دارای authority خیلی بالایی نباشد به همین سادگی‌ها به رتبه یک نخواهید آمد و چه بسا احتیاج باشد لغایت وارد فاز دوم سئو وردپرس شوید.


شما در این فاز باید بدست سیستم‌های تحلیل‌گر همچون آنالتیکس گوگل وضعیت Bounce Rate و Exite Rate آن صفحه را پیدا کنید و شماره مربوط به هر کدام را مدنظر داشته باشید.


سپس این مقادیر را شفا بدید، این دو ملاک‌های اصلی در دریافت رنک یک گوگل هستند.


bounce rate-آموزش سئو وردپرس


در این نوشتار ما به بدیهیات نخواهیم پرداخت اما لازم است روشنگری کوتاه درباره این دو اصطلاح بدیم.


Bounce Rate چیست؟

Bounce Rate به زبان ساده یعنی کاربر پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون دیدن صفحه‌ای دیگر از سایت شما خارج شود و این یک امتیاز منفی برای شما محسوب خواهد شد.


مورد مهم بعدی که در آموزش سئو وردپرس باید آن را توضیح دهیم نرخ خروج است.


Exit Rate چیست؟

Exite Rate یعنی مدت زمانی که کاربران نسبت به Avg Time سررسید کمتری را در صفحات شما بمانند و زودتر بیرون شوند.


این برای گوگل یعنی اینکه کاربر از صفحات شما به خواسته خویش نرسیده و صفحه را زود بسته و قطعاً با بالا رفتن شماره آن گوگل شما را به نتایج پایین‌تر می‌کشد.


روش‌های حرفه‌ای برای کاهش این دو معیار و درمان آن‌ها وجود دارد که سعی می‌کنیم در دوره تعلیم سئو وردپرس حرفه‌ای آن‌ها را تعلیم دهیم.


 


سایت مپ یا نقشه سایت

یکی از موارد فنی که باید برای ایندکس شدن سریع‌تر مطالب منتشر شده تو وب‌سایت آن را پیاده‌سازی کنید برپایی نقشه سایت اتوماتیک می‌باشد که قصد داریم در این جلسه از آموزش سئو وردپرس به آن بپردازیم.


اگر از cms های رایجی همچون وردپرس کاربرد می‌کنید با هستی پلاگین های متعددی که برای این پیشه نوشته شده، می‌توانید بدون دردسرهای برنامه‌نویسی به راحتی آن را تو وب‌سایت خود برپایی کنید.


یکی از بهترین پلاگینهایی که در سئو وردپرس شما را کمک خواهد کرد، پلاگین yoast می‌باشد که علاوه بر داشتن قابلیت ایجاد اتوماتیک نقشه سایت امکانات بی‌نظیر دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها کاربرد کنید.


بعد از نصب پلاگین yoast در تقدیر داشبورد وردپرس گزینه‌ای با نام سئو اضافه شده است که از این بخش می‌توانید به تنظیمات این پلاگین دسترسی داشته باشید.


برای دسترسی به بخش تنظیمات سایت مپ کافی است بر روی نقشه سایت (XML) کلیک کنید.


sitemap-سئو وردپرس


توضیح زیادی برای این قسمت نیازی نیست، شما در این سرنوشت می‌توانید بیشینه شمار لینک‌های تولیدی در هر نقشه سایت را مشخص کنید که به طور پیش‌فرض عدد ۱۰۰۰ انتخاب شده است.


توصیه می‌کنیم به این سرنوشت دست نزنید چون به طور پیش‌فرض برای سئو وردپرس به حقیقت انتخاب شده مگر اینکه تعداد لینک‌های تولیدی سایت شما بسیار بسیار باشد.


links-سئو وردپرس


همچنین می‌توانید در تقسیم نوشته‌ها، گونه مطالب منتشر شده در سایت که میل به ایندکس شدن و قرار دریافت در نقشه سایت را دارید مشخص کنید و یا آن را مسدود نمایید.


limit content- سئو وردپرس


همچنین می‌توانید با داشتن ID هر مطلب آن را به چهره اختصاصی از قرارگیری تو نقشه سایت محروم کنید.


limit posts-سئو وردپرس


و در بخش واپسین،انجام نیز از قسمت طبقه‌بندی دسته‌ها، تگ‌ها، محصولات و تگ محصولات را محدود و یا دسترسی قرارگیری تو نقشه سایت را لحاظ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.