قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو seo سایت وردپرسی برای گوگل و سایر موتورهای جستجو

آموزش گام به گام و قدم به قدم تکنیک های سئو سایت وردپرس، دقت داشته باشید همه این نکات طبق رسیدگی سایت ها و مقالات معابر جهان بدست سایت سئو کار جمع آوری شده و اگر رفقا به آنها دقت کنند و اتمام دهند با پیشرفت بسیار چشم گیری در افزایش رتبه سایت خود مواجه میشوند.

وردپرس گرد از بهترین سیستم های مدیریت درونمایه می باشد که در دانشمند سایت های بسیاری با این سیستم ساخته شده اند و بسیار از عقیده سئو خوب عمل کرده و کاربر پسند می باشد.

در پیوسته به رسیدگی مطالب و سرفصل های زیر پرداخته شده است:

۱ . بهینه ‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟
۲ . چرا وب ‌سایت من دربایستن به بهینه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟
۳ . چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون بهینه ‌سازی سایت و سئو به سایتم سوق دهم؟
۴ . آیا طراحی سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟
۵ . آموزش نکات عمومی سئو سایت وردپرس
۵ . ۱ . بهترین شیوه ی آدرس گذاری تارنما از عقیده سئو در گوگل

۵ . ۱ . ۱ .   ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا
۵ . ۱ . ۲ .   به کارگیری www  در روبرو عدم استفاده WWW
۵ . ۱ . ۳ .  واژه ها توقف
۵ . ۲ . بهینه سازی عناوین شما برای سئو وب سایت
۵ . ۲ . ۱ .  چطور عنوان ها را با به کارگیری افزونه یاست سئو چک کنیم
۵ . ۲ . ۲ .  تعلیم شخصی سازی عنوان ها برای سئو کردن سایت
۵ . ۳ . تعلیم بهینه سازی متای توضیحات سایت
۵ . ۴ .   بهینه سازی عکس ها سایت
۵ . ۵ .  نقشه سایت XML
۵ . ۶ .  نشانگر صفحات
۵ . ۷ .  آموزش سئو تگ‌های عنوان در سایت وردپرس
۵ . ۸ .  بهینه سازی و سئو سایت با افزایش سرعت
۶ . آموزش پیشرفته سئو سایت وردپرس و محتوای تکراری
۶ . ۱ .  نمایه نکردن , پیگیری کردن صفحات آرشیو و غیر فعال کردن تعدادی از آرشیوها
۶ . ۲ .  غیر پرکار کردن بایگانی غیر ضروری
۶ . ۳ .  کنونیکال
۷ . سه دست موزه عالی برای چک کردن سئو سایت
۷ . ۱ .   WooRank
۷ . ۲ .  SEO Site Checkup
۷ . ۳ .  Site Auditor

۱ . بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟
سئو یا seo (بهینه سازی در موتورهای جستجو) احد از شاخه های علوم اینترتی می باشد که بیشتر در گویه بازاریابی تکاپو داشته و به صورت چیره دست و اختصاصی کوشش می کند الی رتبه سایت را در نتایج نمایش موتورهای جستجو افزایش دهد، سئو وب سایت دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش شدامد ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان انجام می دهید، در سئو فعالیت های زیادی انجام میشود از بهینه سازی تارنما برای کلمات کلیدی گرفته لغایت ساخت بک لینک داخلی و اخذ بک لینک خارجی و فعالیت در سایت ها و شبکه های اجتماعی و سایت های مرتبط، کل ای تکنیک ها جزو سئو محسوب شده و هر یک به انفرادی یک شاخه پیچیده و مفصل است، در ادامه این آموزش که به صورت مجانی بدست سایت سئوکار ارائه شده اختصاصا به بررسی سئو سایت های وردپرسی پرداخته میشود.

همیشه این نکته مهم را دقت کنید که بهینه سازی سایت تنها برای موتورهای جستجو نیست و شما باید این شغل را آغاز برای کاربران خود اتمام دهید، موتورهی جستجو نیز سایت شما را از حیث یک بازدید کننده نگاه میکنند.

۲ . چرا وب ‌سایت من نیاز به بهینه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟
قطعا بیشترین ترافیک و بازدید کننده سمت سایت شما را موتورهای جستجو عمده تجاری، مشابه گوگل، بینگ و یاهو ایجاد تشکیل می کنند، البته امروزه شبکه های اجتماعی هم نقش فوقانی در افزایش بازدید کننده دارند ولی عمده تمرکز بهینه سازی سایت برای نمایش در موتورهای جستجو تجاری عالم می باشد.

قطعا موتور جستجو بر اسس محتوای ساست شم اقدام به هدایت بازدید کننده می کند و اگر نتوانید برای موتور جستجو مطالب مفیدی ایندکس کنید و یا سایت خود را در واژه ها کلیدی پیوسته و مطالب سودمند سایتتان شناسایی کنید بخت نمایش به کاربران را از دست می دهید.

جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می‌کنند، ارزش فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند. تجربه نشانه دیتا است که شدامد موتور جستجو می‌تواند باعث کامیابی و یا شکست یک سازمان شود. ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند باعث تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و بدون رقیب بودن در بازاریابی را فراهم کند. بنابراین سرمایه‌گذاری در سئو و بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از مراجعت سرمایه را در سنجش با گونه ها سایر روش‌های بازاریابی به هستی آورد.

۳ . چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون بهینه ‌سازی سایت و سئو به سایتم سوق دهم؟
هرچند موتورهای جستجو روز به روز هوشمندانه تر و دقیق تر کاربران خویش را هدایت می کنند اما بازهم نیاز به راهبری داشته و باید به آنها سایت خود و مطالب مفیدتان را به چهره صحیح و بر بنیاد الگوریتم های آنها شناسایی کنید.توجه کنید که این اقدامات کاملا دوطرفه بوده واگر یک بهینه سازی درست و بنیادین سپریدن گیرد سایت شما به نتایج نکویی دست پیدا می کند و در صورت داشتن تخلف سایت شما کاملا مخفی شده و کل شانس خود را برای داشتن بازدید کننده از دست می دهد.

توجه کنید که صرفا با داشتن یک سایت قشنگ و پر محتوا نمیتوانید موفق شوید و در چشم وهمچشمی با حریفان خویش بدون یک سئو کامیاب و صحیح هیچ شانسی نخواهید داشت پس هر نوع هزینه برای سئو در واقعیت نوعی سرمایه گذاری است.

۴ . آیا طراحی سایت و سئو را خودم می توانم اتمام دهم یا احتیاج به رایزن سئو دارم ؟
علم سئو seo بیار پیچیده و مفصل است اما بسیاری از ملت و مدیران سایت میتوانند اصول کلی آن را بدانند و به پیشرفت کارشان کمک کنند، و در ادامه از مشاوره و تخصص کسان حرفه ای کاربرد کنند.سایت های بسیاری هستند که آموزش ساده سئو وردپرس  ارائه می دهند و همین مقاله در حال مطالعه سایت سئو شغل یک یاز این مثال مطالب است ولی دقت کنید کل این موارد دربایستن به تمرین و اجرا دارد.

تبدیل شدن به یک خبره سئو زیاد ساده است و بی گمان اگر میل به آن دارید همین تعلیم را تا انتها بخوانید اما چیره دست شدن و یک کارآزموده سئو احتیاج به فرهنگ بالاتر و صرف وقت بیشتر دارد، احتیاجات و خواسته های شرکت ها و کاربران و مدیران تارنما ها از سئو فرق دارد به همین علت نخستینگی بندی و میزان هزینه ها آنها نیز متفاوت است، پس هیچگاه خود را با دیگران سنجش نکرده و در چهره دربایستن به مشاوره در این مقوله با کارآزمودگان سایت سئو شغل تماس بگیرید.

۵ . آموزش تصویری نکات عمومی سئو سایت وردپرس
توجه کنید تمام تکنیک های ارائه شده در ذیل بدست هر مدیری قابل اجرا است و به راحتی میتوانید حداقل کارهای لازم در مورد بهینه سازی سایت وردپرسی خویش را سپریدن دهید.

۵ . ۱ . بهترین شیوه ی آدرس گذاری وب سایت از نظر سئو در گوگل
۵ . ۱ . ۱ . ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا
اولین تنظیم روی سایت وردپرسی تغییر نوع نمایش پیوندهای گرد می باشد آغاز به پنل کاربری وردپرس وارد شده و از تقدیر تنظیمات زیر منو پیوند یگانه را گزینش کنید در اینجا حالت قبل فرض روی id پست اندوخته شده است (?p=<postid>) اما جهت قدرت دادن به نمایش در موتورهای جستجو بهتر است آن را به نام پست و یا حتی اگر سایتی دارید که وبلاگ نوشته مجزا دارد به تارنگار نوشته ها اضافه کنید (/post-name/)

تنظیم پیوند احد سایت وردپرسی
تنظیم پیوند یکتا سایت وردپرسی
در پسین میتوانید ساختار نمایش دیتا شده را سفارشی کنید مثلا قرا ردادن در یک فولدر خاص ( بهتر است وبلاگ باشد) در این صورت میتوانید از کد ذیل کاربرد کنید /%blog/%postname/

۵ . ۱ . ۲ . استفاده از www  در روبرو عدم استفاده WWW
این که اخ داشته باشید آدرس سایت شما به www نمایش دیتا شود مانند http://www.seocar.ir و یا بدون wwww مانند http://seocar.ir قابل تنظیم بوده و میتوانید از تقسیم تنظیمات وردپرس پایین منو همگانی این تغییر را عمال کنید

تنظیمات عمومی سایت وردپرسی

همچنین برا یاعمال این تنظیمات در گوگل وب مستر تولز بس است وارد آدرس سایت آن شوید و گستره ترجیحی را نظیم کنید برای پیدا کردن دامنه ترجیحی یا preferred domain می توانید ان را در پایین قسمت تنظیمات پیدا کنید.

تنظیمات پهنه ترجیحی در گوگل وب مشتر تولز

و سپس تنظیمات را به چهره پایین تغییر داده و اعمال کنید

تنظیمات گوگل وب مشتر تولز در مورد دامنه

۵ . ۱ . ۳ . کلمات توقف
یکی سایر از تنظیمات مهم برای بالابردن سئو سایت حذف حروف اشتباه یا واژه ها توقف از آدرس سایت شما می باشد کلماتی همانند “از” , “و” و در حالت انگلیسی مثل “A”، and “” و غیره اگر از افزونه های سئو وردپرس بهره‌گیری میکنید بدانید در نسخه های ۱٫۱٫۶ و بالاتر افزونه یاست سئو به چهره پیش فرض این پیشه چهره می گیرد. و آدرس های شما از حالت زشتی به صورت ساده تبدیل می شود.

هشدار!! پروا به یک نکته ضروری است اگر از پیش لینک هایی از سایت های سایر با ادرس سایر اخذ کرده اید و الان این حروف را حذف کرده اید بهتر است با استفاده از ریدارکت آن ها را به آدرس اصلی تان هدایت کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.