قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 12

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

عنوان سئو در وردپرس چیست؟

عنوان سئو در وردپرس همان تایتل صفحه شماست که در افزونه سئو با نام عنوان سئو، مقدار دهی می شود. عنوان احد از اصلی ترین و تاثیر گذار ترین معیار های کسب رتبه برای صفحات سایت شما محسوب می شود و امروز برای نوشتن آن تکنیک ها و شیوه های مختلفی به هستی آمده لغایت عناوین شما را تاثیر گذار تر و چیره دست تر کند.


حتما این مطلب را الی ته بخوانید تا نگاه شما نسبت به عنوان نویسی کاملا تغییر کند!


موضوع این نوشتار ما درباره عنوان سئو است و سعی داریم در آن کل آن چیزی که راجب عنوان سئو به آن بیچارگی خواهید داشت را در برگزیدن شما قرار دهیم.


عنوان سئو چیست؟

عنوان سئو

عنوان سئو در وردپرس


بطور کلی عنوان سئو معرف و تایتل صفحه شما در نتایج گوگل است.


هر عبارتی که در عنوان سئو بگذارید، دقیقا به همان شکل در نتایج گوگل دیده می شوید پس زیاد مهم است که در برگزیدن عنوان بیشترین حساسیت را به خرج دهید.


یک عنوان خوب می تواند افراد زیادی را به کلیک کردن بر روی خویش ترقیب کند و کلا مسبب بروز انقلابی در شدامد سایت شما شود.


عنوان سئو نخستین چیزی است که گوگل وقتی به سراغ شما می آید آن را میبیند و به آن پروا می کند… با رسیدگی آن و در عقیده دریافت برخی قوانین، شخصیت محتوا را از روی عنوان می خواند.


اما سوژه فقط گوگل نیست، صحیح است که قصد پایان ما رسیدن به جایگاه های اول در گوگل می باشد ولی بلاخره برای جلب رضایت کاربران هم باید بکوشیم چون منظور اصلی جذاب بودن در نگاه آن ها است نه گوگل!


یک عنوان چیره دست میتواند از عقیده روانشناسی موجب رویدادها زیاد ویژه ای شود که در پیوسته به آن خواهیم پرداخت.


عنوان سایت چند کاراکتر باشد؟

اولین سوالی که در خصوص عنوان سایت یا عنوان سئو به گوش می خورد، اندازه استاندارد آن است چون تصادف با یکسری ارور ها در افزونه سئو وردپرس باعث رنجانیدن عده شده است که بلاخره چقدر طول عنوان ما باشد که در بهترین حالت باشیم!؟


سایت moz طول عنوان سئو را در سنه 2019 از 50 تا 60 کاراکتر سرانجام اعلام کرد که علت این بازه هم حروف کبیر و حقیر در زبان انگلیسی است که موجب بزرگتر و کوچکتر شدن حجم عنوان می شود.


شما هم بهترین میزان را 50 تا 60 کاراکتر در عقیده بگیرید و خیلی هم بر روی درازا آن حساس نشوید که حتما این مقدار باشد! چون موضوعات مهمتری از درازا عنوان وجود دارد که باید توجه اصلی بر روی آن ها باشد تا کیفیت عنوان افزایش یابد.


عنوان سئو در وردپرس حالی دارد که در زمان گزینش به رنگ های نارنجی و سبز در می آید که در موعد سبز بودن آن، نشان از اوکی بودن شمار کاراکتر های بهره‌گیری شده در آن است.


اما نکته ای را هم درباره این افزونه بگویم که سعی کنید درازا عنوان را الی خاتمه پر نکنید چون تنظیمات این افزونه در زبان پارسی کمی ایراد دارد و تا انتها پر کردن آن باعث می شود در نتایج گوگل بخشی از عنوان شما بصورت … نمایش دیتا شود، که این نوعی سستی در عنوان نویسی شما محسوب می شود.


آموزش فرآوری محتوای سایت

یک بسته ویدیویی کامل در خصوص آموزش تولید محتوای سایت از 0 لغایت 100 کل آن چیزی که در خصوص فرآوری محتوا به /ان نیاز خواهید داشت.


انتخاب عنوان سئو ایده آل

عنوان سئو در گوگل

عنوان سئو در گوگل


برای برگزیدن ایده آل ترین عنوان بر ای  بهبود رتبه سایت در گوگل، سنجه هایی وجود دارد که باید به آن ها با دقت پروا نماییم و با در نظر دریافت آن ها و همچنین به هزینه دادن حساسیت زیاد، دست به قلم شویم.


1- ببینید مخاطبتان کیست و برای او عنوان بنویسید!

نکته زیاد ساده ای خیلی از کسان به آن به آن توجه نمی کنند و در نظر گرفتن آن میتواند شرایط عنوانشان را دگرگون کند، همین شناخت مخاطب است.


ببینید این موضوعی که الان در مطرح کردن آن هستم بکار گیری الفاظی از قبل تایین شده و تغییر ناپذیر نیست که با به کارگیری آن بتوانید ذهن کاربر را درگیر خودتان کنید؛ بلکه شناخت است او و صحبت کردن طبیعی با اوست!


چقدر به کاربرانتان اندیشه می کنید؟ 


آیا الی به حال خودتان را جای آن ها زده اید که ببینید به راستی در چه حالی هستند؟ چند سال سن دارند؟ تفکرات آن ها چگونه است و چه چیزی هایی آن ها جذب می کند و البته چه چیز هایی آن را دفع؟


این نکته زیاد مهم است. البته که برخی تکنیک ها از عقیده روانشناسی در همگان کارایی خود را دارد اما شما نمیتوانید همه مطالبتان را هم به همان شکل عنوان سئو بگذارید!


این جستار میتواند خویش به تنهایی شما را از رقیبانتان جدا کند چون امروز در ایران و سایت های فارسی خیلی به آن توجه نمی شود:


یک جوان به تعقیب عناوین موفقیت، ثروت، چیره دست تر شدن، ارتقائ سطح و … است.


از طرفی شماری دیگر که دانشجو هستند به پیگیری کار می گردند و وعده هایی که مربوط به تحصیل بهتر و معتبر تر باشد آن ها را فراری می دهد.


این در حالی است که تحصیل خوب در یک جای معتبر برای نزاکت آموزان 16 تا 18 سال میتواند زیاد تاثیر گذار باشد.


از طرفی افرادی که سن بالای 40 سنه دارند به هیچگونه نباید با صحبت هایی همانند ثروت و کامیابی به سراغ آن ها رفت چون حس تنفر را نسبت خودتان در آن ها به هستی می آورد.


این موارد فقط نمونه هایی بود که به شرایط مخاطبانتان اغلب بیاندشید و بدانید که آن ها در چه فضایی هستند و دوست دارند که با چه زبانی با آن ها کلام گفته شود.


2- عنوان مطلب یک سوال جالب باشد!

سوال بطور کلی یگانه از کهن ترین و کارساز ترین روش ها برای شروع یک گفتگو یا مطرح کردن یک عنوان است.


عنوان سئو هم می تواند سوال باشد! سوالی که اتفاقا سوال ذهن بیننده شماست و دقیقا بخاطر آن سوال است که دست به جستجو زده است.


اما اگر میخواهید با سوال عنوان سئو بنویسد، بد نیست نگاهی به این چند نکته هم بیاندازید:


سوالات تکراری سایت های دیگر را نپرسید که در این صورت اصلا عنوان سئو شما به چشم نخواهد آمد.

الفاظ چطور و چگونه بیشترین نخست کننده جستجو های کسان در گوگل است که میتواند گزینش خوبی برای نگارش شروع عنوان سئو شما باشد.

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد!؟ این یک عنوان سوالی و البته ویژه است که هیچ معنی هم در نگاه نخست نمیدهد اما بدلیل بی همتا بودن در ذهن مخاطب میماند. همانطوری که امروز در ذهم ما مانده است. و البته حتما با سرچ آن لینک اول را خواهد داشت که بهترین انتخاب برای نوشن عناوینی است که میتواند بازدید برگشتی برای شما داشته باشد.

مهم ترین جستار در نوشتن عناوینی سوالی، تکراری نبودن آن است که حتما باید به آن توجه گزیده تر شود که دقیقا مانند به سایت های دیگر ننویسیم؛ هر چقدر هم که خوب باشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.