در گذشته شاهد انتشار گزارشی در اینترنت بودیم که به معرفی یک فبلت کوچک در کنار گلکسی نوت 10 سامسونگ اشاره می کرد. امروز گزارش جدیدی از کشور کره جنوبی به اینترنت راه پیدا کرده که اطلاعات بیشتری را از این محصول در اختیار رسانه ها قرار می دهد.
بر اساس این گزارش جدید، گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در 4 نسخه مختلف از راه می رسد. دو نمونه از این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G بوده و دو نسخه دیگر آن از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند (سامسونگ گلکسی نوت 10 دارای نسخه 5G است).
انتظار می رود گلکسی نوت 10 در نسخه های مجهز به صفحه نمایش 6.75 اینچی و 6.28 اینچی معرفی شود. نسخه بزرگتر این فبلت دارای دوربین اصلی چهارگانه بوده و برادر کوچک تر آن از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد (گلکسی نوت 10 سامسونگ با دوربین اصلی چهارگانه از راه می رسد). این محصولات در نسخه 5G نیز روانه بازار می شوند که در مجموع شاهد عرضه 4 نسخه مختلف از گلکسی نوت 10 باشیم.
سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی از پرچمداران جدید خود از سری گلکسی S10 رونمایی کرد. گلکسی S10e، گلکسی اس 10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 5G این محصولات را تشکیل می دهند.
با توجه به این موضوع که گوشی های گلکسی اس 10 در 4 نسخه روانه بازار شده اند، عرضه سامسونگ گلکسی نوت 10 در 4 مدل مختلف، منطقی به نظر می رسد.
نمونه کوچک تر گلکسی نوت 10 نقش گلکسی اس 10 ای را بر عهده دارد، با این تفاوت که از قلم پشتیبانی می کند. در حال حاضر سامسونگ اطلاعاتی را از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نداده است.
انتظار می رود با مدل های مختلف سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در نمایشگاه IFA 2019 ملاقات کنیم.
عنوان مطلب، کارایی زیاد زیادی بر فروش شما دارد. در بیشتر موارد، این دسته نخستین تقدیر سایت است که بازدیدکنندگان آن را مشاهده میکنند، پس باید پروا بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و آنها را تحریک کند تا نامهی فروش شما را بخوانند.
عنوان موفق، عنوانی است که بر مشکلی که مخاطبان منظور شما با آن روبهرو هستند تاکید میکند و مزیت اصلی فرآورده یا خدمات شما را که موجب برطرف شدن آن مشکل میشود، ذکر میکند. در اینجا نمونهای را آوردهایم که نشان میدهد چگونه میتوان عنوان را برای به بیشینه رساندن تاثیر بر بازدیدکننده، تغییر داد.
یکی از مشتریان ما از این عنوان در سایت خویش استفاده میکرد: «Box4Blox – جعبهی شگفتانگیز نگهداری اسباببازی لگو.» این عنوان به شما میگوید که فرآورده چیست، ولی نمیگوید که چه کاری برای شما انجام میدهد. این عنوان مایه نمیشود بازدیدکننده دلیلی برای ادامهی خواندن داشته باشد.
حالا عنوان قبلی را با این عنوان سنجش کنید: «سرانجام رازی را کشف کنید که موجب شده بیش از ۵۰ هزار کودکِ عاشق لگو در جهان، به راستی از مرتب کردن اتاقشان لذت ببرند!» این عنوان، برتری مهمی را برای محصول مطرح کرده و راهحل مشکلی را بیان میکند که در اینجا، دلگرمی کودکان به مرتب کردن وسایلشان و لذت بردن از این کار است.
آزمون ۵: در متن خود مشکلی را طرح کرده و نشان دهید چگونه میتوانید آن را حل کنید
در چند پاراگراف نخست نمایش دیتا شده در صفحهی اصلی سایت، باید با جزئیات بیشتر، در باره مشکل شناسایی شده در عنوان توضیح دهید و به مخاطبان خود نشانه دهید که با آنها حس مشترکی دارید (تنها زمانی که مخاطبان حس کنند شما مشکل آنها را درک میکنید، تکنیک های افزایش ورودی گوگل دانستن اطمینان میکنند که میتوانید آن دشوار را حل کنید).
پس از در میان گذاشتن مشکل، میتوانید فرآورده یا خدمات خود را به عنوان راهحل آن سخت شناسایی نمایید. با پافشاری بر اینکه فرآورده یا خدمات شما دقیقا چگونه دشوار خوانندگان را حل میکند، افزایش در فروش را تضمین خواهید نمود.
آزمون ۶: بر اعتبار متن خویش بیفزایید و اعتماد بازدیدکنندگان را به خود افزایش دهید
بسیار مهم است که متن ترغیبی شما برای فروش (sales copy)، برای شما اعتبار برپایی کند. از طریق همین پروسه بازدیدکنندگان به شما اعتماد کرده و در خرید از شما دانستن راحتی میکنند. راههای کثرت برای سپریدن این کار به طور موثر هستی دارد و در اینجا در خصوص دو مورد از سریعترین و سادهترین راهها صحبت میکنیم. اگر در حال آماده از این تکنیکها بهرهگیری نمیکنید، متن خود را بهبود دیتا و آن را با آنچه که الان استفاده میکنید، سنجش کنید. با مشاهدهی تفاوت موجود میان آنها شگفتزده خواهید شد.
یکی از بهترین راههای ایجاد اعتبار، استفاده از رضایتنامهی مشتریان در نامهی فروش است که شامل گزیدهای از ایمیلهای راستین یا نامههایی از مشتریان است که در آن بیان شده که چگونه محصول یا خدمات شما به آنها کمک کرده لغایت دشوار خویش را برطرف کنند. نکتهی آخر زیاد مهم است. رضایتنامهی مشتری که بیان میکند محصول شما چه فایدهای برای او داشته است، بسیار موثرتر از رضایتنامهای است که در آن صرفا گفته شده که «محصول شما عالی است».
همچنین میتوانید برای افزایش اعتبار خود، بخشی را در متن اضافه کنید که حاوی خلاصهای از گواهینامهها، تجربیات و هر گونه اطلاعات پسزمینهای دیگری باشد که موجب میشود شما استحقاق حل کردن دشوار مخاطبان هدف خویش را داشته باشید. باید خوانندگان خویش را متقاعد کنید لغایت بپذیرند که شما بهترین شخصی هستید که میتواند برای سخت آنها راهحلی ارائه نماید.
همان طور که مطلع هستید با توجه به ذخیره سازی اطلاعات در سیستم اگر با سیستم خود به وای فای متصل گردید تنها در دفعه اول از شما رمز آن پرسیده میشود، و دفعات بعدی باتوجه به اینکه رمز در سیستم شما ذخیره شده به شکل خودکار به وای فای متصل میگردد بدون اینکه از شما رمز آن پرسیده شود.
حال اگر بخواهید با یک سیستم جدید به وای فایی متصل شوید که رمز آن را فراموش کرده اید در حالی که سیستم دیگر شما از قبل به آن متصل بوده است میتوانید از این ترفند کامپیوتریاستفاده کنید و رمز آن را بار دیگر نمایان کنید.با ما همراه باشید.
برای رفع فراموشی رمز وای فای مودم و بازگردانی آن میتوانید مراحل زیر را طی کنید :
احتمالا برایتان پیش آمده باشد که درون یوتیوب به ویدئو خاصی برخوردهاید اما با مشکل دانلود کردن آن موجه شدهاید. نرم افزارهای بسیاری برای این کار وجود دارند اما ما میخواهیم یک راه سریع و کم دردسر را به شما آموزش دهیم. | ترفند اینترنتی
برای دانلود بدون استفاده از هر گونه نرمافزاری مراحل زیر را طی کنید:
۱- روی ویدئو مورد نظر کلیک کنید تا به صفحه آن منتقل شوید.
۲- در قسمت آدرس بار دقیقا پیش از youtube عبارت ss را وارد کنید و مجددا صفحه را جست و جو کنید.
۳- پس از انتقال به صفحه جدید بر روی گزینه download video in browser کلیک کنید.
۴- در فیلد جدیدی که برایتان باز شده میتوانید کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید و سپس ویدئو خود را دانلود کنید.
آموزش سئو
اینستاگرام که امروزه از شبکههای اجتماعی محبوب در جهان به شمار میآید روشی بسیار کارآمد برای تبلیغات و کسبب درآمد، رونق دادن به کار و شغل شما و … شده است. شما در این شبکهی اجتماعی صفحاتی را میبینید که دنبال کننده و یا بازدید بالایی دارند؛ اما چه عواملی بر بالا رفتن فالوئرها و لایکهای صفحهی شما تاثیر میگذارد؟!
یکی ار ابزارهایی که به بازدید و دیده شدن شما در اینستا کمک میکند استفاده از هشتگ است.
هشتگ در واقع کلمه کلیدی است که کاربر آن را در قسمت Search اینستاگرام جست و جو میکند. برای ساخت هشتگ کافی است کلمهی مورد نظر خودتان را به همراه علامت # در پست خود قرار دهید. برای مثال با گذاشتن کلمهی زومکت در کنار علامت # هشتگ این کلمه را میسازید و با گذاشتن این هشتگ زیر پست خود هر کسی که کلمهی زومکت را در قسمت تگها سرچ کند پست شما به همراه تمامی پست هایی که این هشتگ را دارند نمایش داده میشود.
بهتر است هشتگها را در کامنت قرار دهیم یا در توضیحات پست؟
چگونه هشتگ مناسب را پیدا کنیم؟
چگونه هشتگها را با هم ترکیب کنیم؟
برای پاسخ به این سوالات و سوالت از این دست این مقاله را دنبال کنید.
اینستاگرام برای هر پست حداکثر تعداد ۳۰ هشتگ را مجاز کزده است. سعی کنید از تمام ۳۰ هشتگ استفاده کنید چرا که هر هشتگ امکان دیده شدن پست شما در برابر دید افراد است. طبیعی است استفاده از تمام هشتگها شانس دیده شدن شما را بالاتر خواهد برد.
اینستاگرام یک سری هشتگها را ممنوعه اعلام میکند؛ سعی کنید از آنها استفاده نکنید جرا که چست شما نمایش داده نخواهد شد.
قانون سوم: هشتکهای خودتان را به خاطر بسپارید یا یادداشت کنید.
تمام هشتگهای استفاده شده را یادداشت کنید دلیل این کار این است که میتوانید از این یادداشت در جهت پیگیریهای مورد نیاز استفاده کنید. ایجاد گروههای هشتگی و اجتناب از تایپ دوباره هشتگ دلایلی دیر برای یادداشت هشتگ است.
از چه هشتگ هایی استفاده کنیم؟
برای پاسخ به این سوال کافیست این قانون را در نظر بگیرید. شروع به ایجاد یک لیست از هشتگهای مورد علاقه تان بکنید به این صورت که ابتدا:
دسته بندی خود را مشخص کنید. (آشپزی یا ورزشی یا … )
اکانتهای بزرگ در زمینه دسته بندی خود را چیدا کنید و ببینید آنها از چه هشتگی استفاده می کنند.
هشتگهای مورد علاقه تان در این صفحات را ببینید و یادداشت کنید.
روی هشتگ بزنید و در بالای صفحه هشتگ های مرتبط را هم ببینید.
اینگونه به نوشتن لیست خود ادامه دهید.
اینستاگرا در قسمت سرچ بخشی مرتبط با هشتگ ها دارد به آنجا بروید و هشتگها را ببینید. اینستاگرام شمارندهای دارد که نشان میدهد هر هشتگ چقدر استفاده شده است.
سه نوع گروه هشتگ بر اساس این شمارش در اینستاگرام وجود دارد؛ هشتگهای میلیونی، متوسط و کوچک.
هشتگ های میلیونی را تنها در پست ها استفاده کنید اما عموما استفاده از هشتگهای کوچک در ابتدای کار بهتر است چرا که در هشتگهای میلیونی رقابت بسیار شدید است و امکان دیده شدن پست شما بسیار کم خواهد شد. اما در هشتگهای کوچک امکان دیده شدن شما در بالای صفحه بسیار زیاد است.